06.05.2019
Οι Κινεζικές εταιρείες αντιγράφουν τα πάντα με στόχο να εδραιωθούν στην Παγκόσμια αγορά όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η μοτοσυκλέτα δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από αυτήν την τάση
Τελευταίο «θύμα» των αδίστακτων Ασιατών είναι η σειρά της Honda, Neo Sports Café, η οποία αριθμεί προς το παρόν τέσσερα μέλη. CB125R, CB300R, CB650R και CB1000R. Έχουμε μονοκύλινδρα, δικύλινδρα και τετρακύλινδρα μοντέλα. Οι Κινέζοι είδαν το κενό και «μπήκαν», παρουσιάζοντας μια «κόπια» του με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 500 κ.εκ. με το όνομα Colove 500F.
Εταιρεία με αυτό το όνομα δεν είχαμε ακούσει μέχρι τώρα, οπότε μάλλον πρόκειται για ένα νέο brand, που έχει παρουσιάσει ήδη στην Κίνα δίδυμα on off με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Το 400Χ και το 500Χ , που μοιάζουν με πιο άλλο, το BMW R1250GS!
Όλα τα μοντέλα της Colove χρησιμοποιούν τον κινητήρα της Loncin, ΚΕ500, ο οποίος έχει χωρητικότητα 471 κ.εκ.. Το 500F έχει τον ίδιο με το MOTRAC MO500 που σας είχαμε παρουσιάσει πριν λίγο καιρό. Εκείνο έμοιαζε περισσότερο με Benelli Leoncino.
O κινητήρας της Loncin έχει τις ίδιες επιδόσεις με αυτόν της Honda που χρησιμοποιείται στη σειρά CB500 με 47 ίππους στις 8500σ.α.λ. και 4,4 kgm στις 7000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας πληροί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων, αφού στην Κίνα έχουν ευθυγραμμιστεί με την Ευρώπη. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης ABS, οπότε όλα είναι έτοιμα να εισαχθεί στην ήπειρό μας. Ωστόσο, η Κινεζίκη εταιρεία δεν επείγεται να αρχίσει τις εξαγωγές, αφού ο στόχος της είναι η τοπική αγορά που είναι τεράστια.
Δεν θα εκπλαγούμε αν η Honda παρουσιάσει CB500R ως μοντέλο 2020. Αλλά αν δεν το κάνει οι Κινέζικες εταιρείες είναι πάντα έτοιμες να αναπληρώσουν το κενό.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.