Νεα Μοντελα

2019 Indian Roadmaster Elite: Η πιο “πλούσια”, τουριστική Indian

Με logo από φύλλα χρυσού


05.03.2019

Για το 2019 η Indian παρουσίασε μία εκλεπτυσμένη έκδοση της πολυτελούς Roadmaster

H Elite βασίζεται στην Roadmaster και διαθέτει πολλά premium χαρακτηριστικά αλλά και ειδική βαφή. Πρόκειται για μία υπερρουριστική μοτοσυκλετα που απευθύνεται σε αναβάτες που ζητούν την απόλυτη άνεση και το υψηλότερο επίπεδου εξοπλισμού.

2019 indian roadmaster elite first look 5

Ξεκινώντας από την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας έχει επιλεγεί μια διχρωμία κόκκινου (Wildlfe Red Candy) και μαύρου (Black Crystal). Τα logo είναι από φύλλα χρυσού 24 καρατίων. Η βαφή της Roadmaster Elite διαρκεί 30 ώρες και το τελικό φινίρισμα γίνεται με το χέρι.

2019 indian roadmaster elite first look 12

Από μια τέτοια μοτοσυκλέτα δεν θα μπορούσε να λείπει ένας high end ηχητικό σύστημα. Το αναβαθμισμένο σύστημα PowerBand Audio Plus έχει ισχύ 600w. Προσφέρει εξαιρετικό ήχο και διαύγεια από ηχεία υψηλών αποδόσεων, που βρίσκονται στο φέρινγκ, στο top case και στις πλαϊνές βαλίτσες. Ο ήχος είναι κατά 50% πιο δυνατός από το ηχητικό σύστημα της απλής Roadmaster Το σύστημα PowerBand Audio Plus διαθέτει ενισχυμένο δυναμικό ισοσταθμιστή εννέα ζωνών που ρυθμίζει αυτόματα τις συγκεκριμένες συχνότητες στο βέλτιστο επίπεδο σε διαφορετικές ταχύτητες της μοτοσυκλέτας για να αντισταθμίσει τους εξωτερικούς θορύβους με στόχο να προσφέρει κρυστάλλινη ποιότητα ήχου.

Επιπλέον διαθέτει:

  • Δερμάτινα υποβραχιόνια συνεπιβάτη
  • Μεγάλα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη από billet αλουμίνιο
  • Πλαίσια καθρεφτών από billet αλουμίνιο
  • Χρωμιομένα προστατευτικά κάγκελα

2019 indian roadmaster elite first look 17

To Roadmaster Elite κινείται από τον δικύλινδρο V κινητήρα Thunder Stroke 111 (1.818 κ.εκ.) παράγει 16,4 kgm ροπή.

Το Roadmaster Elite διαθέτει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης Tour, Standard και Sport, που επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόκριση του γκαζιού του της μοτοσυκλέτας στις προτιμήσεις του.

2019 indian roadmaster elite first look 4

Απενεργοποίηση του πίσω κυλίνδρου: Όταν ο Thunder Stroke 111 φτάσει στη θερμοκρασία λειτουργίας και η θερμοκρασία περιβάλλοντος υπερβεί τους 15° C, ο πίσω κύλινδρος απενεργοποιείται αυτόματα όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, με αποτέλεσμα τη μείωση της θερμότητας που προέρχεται από τον κινητήρα, ώστε ο αναβάτης να αισιάνεται πιο άνετα όταν η μοτοσυκλέτα κινείται σε πολύ μικρές ταχύτητες μέσα σε κίνηση. Ο οπίσθιος κύλινδρος ενεργοποιείται αμέσως μόλις ο αναβάτης κινηθεί με σταθερή ταχύτητα.

2019 indian roadmaster elite first look 8

Το Roadmaster Elite διαθέτει επίσης το σύστημα Indian Motorcycle Ride Command. Η οθόνη αφής 7 ιντσών που μπορεί να χειριστεί ο αναβάτης και με γάντια διαθέτει σύστημα πλοήγησης, προσαρμόσιμες οθόνες πληροφοριών, συμβατότητα Bluetooth και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο μέσω εφαρμογής που επιτρέπει την απομακρυσμένη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν τη μοτοσυκλέτα. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να σχεδιάσουν μια διαδρομή με έως και 100 σημεία στην ιστοσελίδα Ride Command και να την μεταφέρουν ασύρματα στην μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth.

2019 indian roadmaster elite first look 11

Το Roadmaster Elite διατίθεται με στάνταρ όλες τις κορυφαίες τουριστικές ανέσεις που της Indian, συμπεριλαμβανομένων:

  • Πλήρης φωτισμός LED
  • Δερμάτινες θερμαινόμενες σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη
  • ABS
  • Θερμαινόμενα γκρπ
  • Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless)
  • Ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Αδιάβροχες, πλαϊνές βαλίτσες με τηλεχειρισμό
  • Top Case που χωράει δύο full face κράνη

2019 indian roadmaster elite first look 3

To Roadmaster Elite κοστίζει στην Αμερική 36.999 δολάρια.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.