Caption: O ανταγωνιστής του Ninja 400
Article Gallery:

To δεύτερο δικύλινδρο supersport στα 400 κ.εκ. παρουσίασε η Honda και το διαθέτει προς το παρόν στην ιαπωνική αγορά


Το Kawasaki Ninja 400 βρήκε ανταγωνιστή. Θα έρθει στα μέρη μας; Άγνωστο προς το παρόν.

Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο αναβαθμισμένο CBR500R που είδαμε στα τέλη του 2018 στην EICMA του Μιλάνου. Η σχεδίαση, ακόμη και τα χρώματα, είναι ίδια. Σπορ γραμμές, φουλ φέρινγκ, LED φωτιστικά σώματα.

honda cbr400r 2019 3

Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει 46 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 3,9 kgm στις 7.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Honda το σύστημα εξάτμισης είναι επανασχεδιασμένο και ο χρονισμός των βαλβίδων είναι βελτιωμένος. Είναι εξοπλισμένο επίσης με συμπλέκτη ολίσθησης, κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και το πάνελ οργάνων είναι ψηφιακό.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από το CBR500R, με το συμβατικό πιρούνι να είναι ρυθμιζόμενο και η πίσω ανάρτηση νέα. Τα ελαστικά που «αγκαλιάζουν» τις χυτές αλουμινένιες ζάντες είναι διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Το βάρος του είναι 192 κιλά, ωστόσο στο ιαπωνικό site της Honda, δεν διευκρινίζεται αν είναι με ή χωρίς υγρά. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 17 λίτρα.

honda cbr400r 2019 2

Με 46 ίππους υπολείπεται μόλις ενός του «μεγαλύτερου CBR500R, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζεται δυνατότερο στα χαρτιά κατά έναν ίππο από το Ninja 400. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα δύο μοντέλα να «κοντράρονται» στις πίστες του WorldSSP300!

Γίνεται ένα με τη φύση και αποδράστε από την καθημερινότητα με ένα ταξίδι στα Τζουμέρκα και το Theasis Igloo
Scooter και μοτοσυκλέτες με τρεις τροχούς έρχονται από την Honda σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία
Επανέρχεται στο προσκήνιο το σύστημα της BMW που δίνει κίνηση και στον μπροστινό τροχό της μοτοσυκλέτας
Η θρυλική Katana «επέστρεψε» και είναι μία από τις πιο μοτοσυκλέτες ενδιαφέρουσες του 2019