Νεα Μοντελα

Thundervolt NK-E: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του Loris Reggiani

Η πρώτη προσπάθεια του πρώην star των GP


18.01.2019

Ο πρώην αναβάτης GP, Loris Reggiani, κατασκευάζει πλέον ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με το Thundervolt NK-E, να είναι το πρώτο του μοντέλο


Ο Loris Reggiani, γεννημένος το 1959, υπήρξε αναβάτης Grand Prix μέχρι το τέλος της σεζόν 1995. Το 2019 ξεκινά μια νέα καριέρα ως κατασκευαστής ηλεκτρικών μοτοσυκλέτών.
Η πρώτη προσπάθεια του Reggiani ονομάζεται Thundervolt NK-E και πρόκειται για ένα μονόσελο mini-Supermoto. Παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Βερόνα. Ο Reggiani ξεκινάει με ένα pitbike με τροχούς δώδεκα ιντσών, με ελαστικά 100/80 και 120/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Βασίζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνοειδές πλαίσιο και έχει βάρος 85 κιλά. Το συνολικό μήκος του είναι 1.580 mm και το μεταξόνιο 1.120 mm. Η μπαταρία του επιτρέπει έως και 60 λεπτά ευχάριστης οδήγησης.

thundervolt nke 6

Βασίζεται σε έναν κινητήρα που βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω τροχό. Η ισχύς του είναι 8 kW, η μέγιστη ροπή 17,1 kgm. Η μπαταρία λιθίου με χωρητικότητα 40 Ah παίρνει τη θέση της στο κέντρο της μοτοσυκλέτας. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενο 220mm με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και 200mm πίσω.
Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 90 χ.α.ω. Η χαρτογράφηση του κινητήρα μπορεί να αλλάξει (μέσω Bluetooth, ακόμη και με το smartphone) τόσο σε ισχύ όσο και στο φρένο του κινητήρα. Η τιμή του Thundervolt δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

websitegallery112jpg

Μετά από την σύντομη παρουσίαση στην Motor Bike Expo της Βερόνα, ο Reggiani μαζί με τους επίσης πρώην αγωνιζόμενους, Loris Capirossi και Alessandro Gramigni, έκαναν μερικούς γύρους στην πίστα που έχουν διαμορφώσει οι διοργανωτές της έκθεσης.

thundervolt nke 8

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.