Νεα Μοντελα

Bajaj Dominar 400: Εξελίσσεται νέα έκδοση (Video)

Με ουσιαστικές ανανεώσεις


15.01.2019

Σε video που διέρρευσε στου youtube φαίνονται πολλές από τις αλλαγές του ανανεωμένου Dominar 400, της ναυαρχίδας της ινδικής Bajaj


Η πληροφορία έρχεται από την χώρα κατασκευής του Dominar, την Ινδία. Η μοτοσυκλέτα «γυρνάει» καμουφλαρισμένη, μέρος του τελικού σταδίου εξέλιξης της. Οι διαφοροποιήσεις από το υπάρχον Dominar είναι λίγες αλλά ουσιαστικές.

Το κυριότερο από αυτά που φαίνεται στο video είναι η μπροστινή ανάρτηση. Το συμβατικό πιρούνι, ανέβηκε στο ράφι, για να πάρει τη θέση του ένα ανεστραμμένο. Από την Ινδία εικάζεται πως πρόκειται για μονάδα της WP, σαν και αυτή των μονοκύλινδρων Duke της KTM. Εμφανισιακά ταιριάζει πολύ περισσότερο στο commuter της Bajaj και είναι αναμενόμενο να έχει και ποιοτικότερη λειτουργία. Το αμορτισέρ είναι το ίδιο, της Nitrox, που χρησιμοποιείται και στο μοντέλο που οδηγήσαμε πριν λίγους μήνες.

test bajaj dominar ambient 9

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Bajaj Dominar

Άλλες σημαντικές ανανεώσεις που είναι ορατές στο video είναι το ανασχεδιασμένο πάνελ οργάνων και το τελικό της εξάτμισης. Και η κύρια αλλά και η δευτερεύουσα οθόνη που βρίσκεται πάνω στο ρεζερβουάρ του Dominar διαθέτουν την ίδια σχεδίαση αλλά περισσότερη πληροφορία για τον αναβάτη. Το τελικά της εξάτμισης έχει δύο απολήξεις και πιο τραχύ ήχο, «πιο κοντά» σε αυτόν του 390 Duke.

Ο κινητήρας του Dominar έχει χωρητικότητα 373,3 κ.εκ. και είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο και τρία μπουζί. Αποδίδει 35 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 3,5 kgm ροπή. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό, τα φρένα του προέρχονται από την θυγατρική της Brembo, Bybre και το βάρος της είναι 182 κιλά. Το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων σε συνδυασμό με την κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4 λίτρα ανά 100 χλμ, χαρίζουν στο Dominar πάνω από 300 χλμ. αυτονομία. Η τιμή του στην ελληνική αγορά είναι 3.980€ και περισσότερα για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε στην ολοκαίνουργια ιστοσελίδα της Bajaj Ελλάδας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν εισάγονται όλα τα ιαπωνικά μοντέλα στην Ευρώπη, ειδικά ορισμένοι κυβισμοί έχουν μικρή αντιπροσώπευση στη Γηραιά Ήπειρο. Για παράδειγμα, μοντέλα 250cc είναι πιο δημοφιλή στην Ιαπωνία παρά στην Ευρώπη
  Ανήκει στο Keeway Group και παρά το ιταλικό όνομά της είναι μια κινέζικη εταιρεία που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες και τα scooter της στην Ευρώπη
Έτσι φαντάζονται οι Γερμανοί δημοσιογράφοι του motorradonline και ο Βρετανός σχεδιαστής Kar Lee τα μελλοντικά μοντέλα με τον εμβληματικό κινητήρα boxer
Σε περιορισμένη παραγωγή 100 χειροποίητων μονάδων, το KTM RC 8C του 2024 έχει απόδοση συγκρίσιμη με μοτοσυκλέτα Moto2 και είναι πραγματικά READY TO RACE

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.