30.11.2018
Με επιβλητική εμφάνιση και πλούσιο «ταξιδιωτικό» εξοπλισμό παρουσιάστηκε το 650GT
Πριν από έξι μήνες σας, παρουσιάζαμε το CF Moto 400GT, το sport touring μοντέλο της εταιρείας που φέτος «μπήκε» δυνατά και στην ελληνική αγορά με τρία μοντέλα. Τα naked 250 και 400ΝΚ και το 650ΜΤ, ένα sport adventure μοντέλο που αμέσως τράβηξε το ενδιαφέρον των Ελλήνων μοτοσυκλετών και ήδη διαγράφει εξαιρετική εμπορική πορεία.
Στην γκάμα της CF Moto περιλαμβάνονται δύο ακόμη γυμνά roadster, τα 650ΝΚ και 150ΝΚ και το mini bike ST Papio, που δεν έρχονται προς το παρόν στη χώρα μας.
Πρόσφατα η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε το 650GT, που βασίζεται στο πλαίσιο και τον κινητήρα του 650ΜΤ, που οδηγήσαμε πριν λίγο καιρό (περισσότερα εδώ). O κινητήρας θυμίζει τον δικύλινδρο της Kawasaki.. Είναι υγρόψυκτος, τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά, 649 κυβικών εκατοστών. Διαθέτει 8 βαλβίδες και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η απόδοσή του αγγίζει τους 61 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 6,3 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Διαθέτει επίσης δύο “χάρτες” λειτουργίας, "Sport" και "Touring", χωρίς όμως να γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κάποια μεταξύ τους διαφορά. Φέρει ακόμη αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των κραδασμών. Ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Πιθανότατα ο σχεδιασμός να είναι του οίκου KISKA, όπως συμβαίνει και σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Η εταιρεία που έχει στενή συνεργασία με την ΚΤΜ, έχει παρουσιάσει και ένα «εξωγήινο» streetfighter concept, με κινητήρα 1.000 κ.εκ.
Δεν γνωρίζουμε περαιτέρω τεχνικές λεπτομέρειες και αν θα εισαχθεί στην χώρα μας το συγκεκριμένο μοντέλο, πάντως αν γίνει κάτι τέτοιο αναμένεται η τιμή του να είναι άκρως δελεαστική!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.