20.11.2018
Η ιταλική εταιρία παρουσίασε στην EICMA το Milanο του 2019 που έχει ελάχιστες διαφορές με το πρωτότυπο που είδαμε πέρσι και είναι βαμμένο σε μπλε χρώμα
Ένα modern classic μοντέλο βγαλμένο από την ένδοξη ιστορία της MM παρουσιάστηκε από το πολύπαθο ιταλικό εργοστάσιο, που πρόσφατα πέρασε σε κινέζικα χέρια. Το Milano αποτελεί την εξέλιξη της πιο δημοφιλούς μοτοσυκλέτας της εταιρείας. Το 3 ½.
Ο κινητήρας στην τελική έκδοση, όπως αναμενόταν δεν αλλάζει. Η μοτοσυκλέτα θα τροφοδοτείται από τον δικύλινδρο V 87ο κινητήρα Bialbero Corsa Corta 1187κ.εκ. σχεδιασμένο από τον Franco Lambertini, ο οποίος είχε σχεδιάσει και αυτόν των 344κ.εκ. του 31/2 το 1969. Ο εξελιγμένος κινητήρας αποδίδει γραμμική απόδοση σε όλες το φάσμα των στροφών, με την μέγιστη ιπποδύναμη του να φτάνει τους 116 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 11 kgm στις 7.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας “αγκαλιάζεται” από ένα πλαίσιο χαλύβδινου χωροδυκτιώματος με κολλήσεις TIG. Είναι ελαφρός τροποποιημένος από αυτόν των προγόνων του δίνοντας στον αναβάτη καλύτερο χειρισμό. Πολύ όμορφο και ενδιαφέρον είναι το περίτεχνο μονόμπρατσο χαλύβδινο ψαλίδι.
Το ανεστραμμένο πιρούνι 46χλστ. και το μονό πίσω ελατήριο είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και ειδικά κατασκευασμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φρένο όχι στη σχεδίαση αλλά στην ταχύτητα βάζουν οι δυο πλευστοί δίσκοι με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες 320mm ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό δίσκο 220mm. Το ABS έχει αναλάβει η Bosch με το 9.1 MP και μπορεί να απενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός κουμπιού.
Παρά το κλασικό στιλ, υπάρχει μια οθόνη πέντε ιντσών μπροστά που παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης. Το Milano θα διατίθεται σε μπλε και κόκκινο χρώμα, το οποίο θυμίζει ακόμη περισσότερο το 3 ½. Θα αρχίσει να πωλείται την ερχόμενη άνοιξη με τιμή που ξεκινά από τις 15.000€.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.