13.11.2018
Πιο "επιθετικό" όπως και ο νέος boxer εμφανίστηκε το sport tourer της γερμανικής εταιρείας στην έκθεση του Μιλάνου
Όπως και η σειρά GS αλλά και το roadster R1250R το R1250RS δέχθηκε τον νέο boxer των 1.254 κ.εκ. με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (shift cam). Ταυτόχρονα όμως δέχθηκε και την φροντίδα των σχεδιαστών της BMW, ειδικά στο φέρινγκ της μοτοσυκλέτας που είναι ανασχεδιασμένο.
Το νέο R1250RS, «αφήνει πίσω του» τους ασύμμετρους προβολείς με το κάθετα τοποθετημένο LED ανάμεσα τους. Η «νέα γενιά» διαθέτει δύο μικρότερους και συμμετρικά τοποθετήμενους προβολείς LED που στο κέντρο τους δεσπόζει μια εισαγωγή αέρα. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο σπορ σχεδίαση του μπροστινού μέρος που διευρύνεται στο ανώτερο μέρος του ώστε να προστατεύει τα χέρια του αναβάτη από τον αέρα. Αν εξαιρέσουμε το φέρινγκ το R1250RS παραμένει ίδιο με το R1200RS, όπως αυτό παρουσιάστηκε πριν τρία χρόνια, μιας και το πλαίσιο, το ρεζερβουάρ και το ουραίο τμήμα είναι σχεδόν ίδιο. Ωστόσο μπροστά στα μάτια του αναβάτη πλέον λειτουργεί μια TFT οθόνη 6,5 ιντσών που προβάλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.
Το μαύρο (Black Storm) είναι το στάνταρ χρώμα, ενώ υπάρχουν και ακόμη 3 χρωματικές εκδόσεις.
Όπως και στο νέο R1250R το βάρος του νέου μοντέλου είναι κατά, 7 κιλά αυξημένο, φτάνοντας στα 243. Μεγαλύτερο είναι και το ύψος σέλας. που από 790 χλστ. βρίσκεται στα 820 χλστ, μια αλλαγή που έγινε για να χωρέσει ο νέος κινητήρας. To ανεστραμμένο πιρούνι από χρυσό έγινε ασημί.
Ο νέος κινητήρας είναι 1.254 κ.εκ. (1.170 κ.εκ. στο R1200R). Η ισχύς του είναι 136 ίπποι στις 7.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του 14,58 kgm στις 6.250 στροφές (R1200R 125 ίπποι 7.750 σ.α.λ. – 12,74 kgm 6.500 σ.α.λ).
Το ηλεκτρονικό πακέτο του R1250R εμπλουτίζεται χάρη στη δυνατότητα συνδεσιμότητας και της οθόνης TFT 6,5 ιντσών. Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης, σύστημα ελέγχου σταθερότητα και πρόσφυσης (ASC), η λειτουργία Hill Start για ασφαλής εκκινήσεις σε δρόμους με μεγάλη κλίση.
Αν θέλετε να αναβαθμίσετε ακόμη περισσότερο το R1250R, η BMW προσφέρει το Riding Mode Pro με δύο προγράμματα. To Dymanic και το Dynamic Pro, με το τελευταίο να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο. Όλα μπορούν να συνδεθούν με το DTC (Dynamic Traction Control) και την ηλεκτρονική ανάρτηση ESA νέας γενιάς. Στον κατάλογο με τον προεραιτικό εξοπλισμό υπάρχει το Cornering ABS Pro και το Dynamic Brake Control. Στη λίστα επιλογών υπάρχει η Intelligent Emergency Call (κλήση έκτακτης ανάγκης),που με ένα κουμπί στο τιμόνι μπορείτε να καλέσετε για βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.