12.11.2018
Το «γυμνό» μοντέλο παρουσιάστηκε με τον ισχυρότερο κινητήρα boxer των 1.254 κ.εκ. με το μεταβλητό σύστημα χρονισμού βαλβίδων, shift cam
Η σχεδίαση παραμένει ίδια σε γενικές γραμμές στο νέο μοντέλο. Οι εμφανείς αλλαγές εντοπίζονται στα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου που είναι από βουρτσισμένο αλουμίνιο (εκδόσεις HP και Exclusive). Ελαφρώς διαφορετικό είναι το μπροστινό φτερό, ενώ τα αναλογικά όργανα αντικαθίστανται με μια σύγχρονη οθόνη TFT.
Το R1250R θα διατίθεται στην στάνταρ έκδοση σε μαύρο (Black Storm Metallic) ενώ τα χρώματα HP και Exclusive είναι έξτρα.
Το νέο R1250R είναι 239 κιλά, 7 κιλά βαρύτερο από τον προκάτοχό του. Μεγαλύτερο είναι και το ύψος σέλας. που από 790 χλστ. βρίσκεται στα 820 χλστ, μια αλλαγή που έγινε για να χωρέσει ο νέος κινητήρας. To ανεστραμμένο πιρούνι από χρυσό έγινε ασημί.
Ο νέος κινητήρας είναι 1.254 κ.εκ. (1.170 κ.εκ. στο R1200R). Η ισχύς του είναι 136 ίπποι στις 7.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του 14,58 kgm στις 6.250 στροφές (R1200R 125 ίπποι 7.750 σ.α.λ. – 12,74 kgm 6.500 σ.α.λ).
Το ηλεκτρονικό πακέτο του R1250R εμπλουτίζεται χάρη στη δυνατότητα συνδεσιμότητας και της οθόνης TFT 6,5 ιντσών. Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης, σύστημα ελέγχου σταθερότητα και πρόσφυσης (ASC), η λειτουργία Hill Start για ασφαλής εκκινήσεις σε δρόμους με μεγάλη κλίση.
Αν θέλετε να αναβαθμίσετε ακόμη περισσότερο το R1250R, η BMW προσφέρει το Riding Mode Pro με δύο προγράμματα. To Dymanic και το Dynamic Pro, με το τελευταίο να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο. Όλα μπορούν να συνδεθούν με το DTC (Dynamic Traction Control) και την ηλεκτρονική ανάρτηση ESA νέας γενιάς. Στον κατάλογο με τον προεραιτικό εξοπλισμό υπάρχει το Cornering ABS Pro και το Dynamic Brake Control. Στη λίστα επιλογών υπάρχει η Intelligent Emergency Call (κλήση έκτακτης ανάγκης),που με ένα κουμπί στο τιμόνι μπορείτε να καλέσετε για βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.