EICMA 2018 Piaggio MP3 300 HPE: Νέα σχεδίαση πιο δυνατός κινητήρας
H γκάμα των MP3 μεγαλώνει
09.11.2018
Το τρίροδο scooter του εργοστασίου της Pontedera, παρουσιάστηκε σε δύο νέες εκδόσεις HPE και HPE Sport που φέρνουν νέα δεδομένα στην οικογένεια MP3
Με ανανεωμένη, σαφώς πιο σπορ εμφάνιση, με τον κινητήρα των 278 κ.εκ να εμφανίζεται πιο δυνατός και με τις ανέσεις να είναι μεγαλύτερες το MP3 HPE 300, θα είναι η μικρότερη έκδοση των τρίτροχων scooter του ιταλικού εργοστασίου.
Με πάνω από 170.000 μονάδες να έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, η Piaggio παρουσίασε μια σπορ εκδοχή του MP3 η οποία δεν στερείται ανέσεων. Σε αυτήν βλέπουμε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια μια εκτεταμένη ανανέωση όσον αφορά την σχεδίαση του MP3, με λιγότερα πλαστικά στην μετωπική επιφάνεια. Στοίχε που έμειναν αναλλοίωτα αποτελούν οι δίδυμοι προβολείς, που στις νέες εκδόσεις είναι led, με τον αεραγωγό που έχει μικρύνει να βρίσκεται ακριβώς κάτω από αυτούς. Έτσι η «μακριά γραβάτα» του MP3 έχει «κοντύνει» κατά πολύ.
Η ζελατίνα είναι τεράστια, όπως πάντα και τα πλαϊνά του «φέρινγκ» διαθέτουν αεραγωγούς. Το πίσω τμήμα του scooter είναι πιο κοντά στην σχεδίασης της έκδοσης Yourban, ενώ το τελικό της εξάτμισης μοιάζει ίδιο. Η έκδοση HPE Sport θα διατίθεται σε γκρι χρώμα και θα φέρει αρκετές κόκκινες λεπτομέρειες, όπως συμβαίνει και στις εκδόσεις MP3 500 HPE Sport και MP3 350 Sport, ενώ το «απλό» HPE είναι βαμμένο σε «αυστηρό» μαύρο.
Η ισχύς του κινητήρα είναι αυξημένη κατά 16% και φτάνει τους 24,6 ίππους στις 7.750 σ.α.λ.. Η ροπή παρουσιάζεται επίσης μεγαλύτερη κατά 9% και πλέον ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας παράγει 2,5 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Η Piaggio τον ονομάζει HPE (High Performance Engine), και είναι ο περισσότερο τεχνολογικά προηγμένος από αυτούς που παράγει το ιταλικό εργοστάσιο, οικονομικός σε κατανάλωση και «καθαρός» από πλευράς ρύπων.
Στον τομέα της άνεσης η σέλα παρέχει οσφυϊκή στήριξη στον αναβάτη. Κάτω από αυτή υπάρχει χώρος για δύο jet κράνη, ενώ στην ποδιά ένα ακόμη ντουλάπι αυξάνει τις μεταφορικές ικανότητες του MP3 300 HPE. Το σύστημα ABS της Continental και το σύστημα ελέγχους πρόσφυσης (ASR) παρέχονται ως στάνταρ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.