Νεα Μοντελα

EICMA 2018 Kymco SuperNEX: Ο φόβος και ο τρόμος! (Video)

To super-hyperbike του μέλλοντος


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  08.11.2018

Άλλοι περιμένουν τα Χριστούγεννα , άλλοι το Πάσχα , άλλοι τις απόκριες και το Halloween (Επειδή ναι ρε, είχα και στο χωριό μου Χαλοούιν), Εμείς σαν (όχι τόσο) καλά παιδιά περιμένουμε τέτοια εποχή τα “δώρα” από την EICMA. Kαι φέτος είχε μεγάλες εκπλήξεις

kymco SuperNEX 2

Την Kymco την ξέρουμε όλοι για τα ποιοτικά και αξιόπιστα σκούτερ της, πράγμα που καλώς ή κακώς δε δημιουργεί τρελή ανυπομονησία για την επόμενη αποκάλυψη της.

kymco SuperNEX 5

Σηκώνοντας λοιπόν ένα δάχτυλο που δεν είναι ούτε αντίχειρας ούτε δείκτης σε όλη αυτή τη «σνομπαρία» κοπανάει σαν κεραυνό εν αιθρία το πρώτο πραγματικό ηλεκτρικό super...όχι όχι όχι. Cut! Πάμε πάλι… ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ HYPER-BIKE (φωνή με echo, κεραυνούς και το Immigrant Song των Zeppelin να βαράει από πίσω).

kymco SuperNEX 11

Από τα 0 στα 250 χ.α.ω, σε 10,9 δευτερόλεπτα, να το αφήσω; Θα το πω αλλιώς : 0-100 σε 2,9s. (H Bugatti Chiron το κάνει σε 2.5 και κοστίζει και 2.5... με κάμποσα μηδενικά).

kymco SuperNEX 3

Δεν είναι μόνο το ότι είναι χάρμα οφθαλμών, σαν να βγήκε από ιταλικό οίκο μόδας, δεν είναι καν το γκάζι της που μας τραβάει το ενδιαφέρον. Το κυρίως θέμα είναι ότι η καλλίγραμμη Ταϊβανέζα θα συμπεριφέρεται περισσότερο σαν...βενζινοφάγα από ότι ηλεκτρικό έχει υπάρξει. Επειδή το SuperNEX έχει τα δύο στοιχεία που λείπουν. Κιβώτιο ταχυτήτων και Βρουμ βρουμ!

kymco SuperNEX 12

“Shifting is the Art of motorcycle Riding” δηλώνει ο Allen Ko, πρόεδρος της Kymco και θέλουμε να τον αγκαλιάσουμε επειδή μας δίνει την εντύπωση ότι μάλλον είναι ο πρώτος που το έχει “πιάσει” το νόημα. Με ημιαυτόματο κιβώτιο (χωρίς συμπλέκτη), γιατί η αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων πρέπει και θα μείνει και στις ηλεκτρικής μοτοσυκλέτες. 

kymco SuperNEX 4

Tο SuperNEX διαθέτει ενεργό ακουστικό κινητήρα για τα προαναφερθέντα βρουμ βρουμ. Είναι ουσιαστικά μια γεννήτρια ήχου της οποίας η ένταση και η...χροιά προσαρμόζονται (εχω ψηθεί ήδη για ήχο F14 Tomcat).

kymco SuperNEX 10

Στα Riding modes η Kymco δανείστηκε λίγο από τον Elon Musk (ludicrous mode ρε φίλε; Αλήθεια τώρα;) και τα έχει βαφτίσει Poised-Assertive-Bold-Extreme. Μάλιστα η περιγραφή του Extreme είναι “ The beast is out, the desire is on fire, and others can only be seen in the rearview mirror”. Σκληρό!

kymco SuperNEX 7

Το SuperNex είναι ακόμα project οπότε δεν έχουμε στοιχεία για μπαταρία, αυτονομία κλπ αλλά δείχνει τη δίψα της Kymco (και την ικανότητα της) να επικρατήσει στην ηλεκτροκίνητη αρένα στην οποία έχει κάνει ήδη άλματα στον τομέα των σκούτερ.

kymco SuperNEX 8

Πολλές εταιρείες μας έχουν δείξει ενδιαφέροντα ηλεκτρικά project τα οποία έμειναν project. Η Kymco αν καταφέρει να εξασφαλίσει μια “τίμια” αυτονομία σε αυτό το κτηνάκι (πάλι η ρημάδα η μπαταρία το θέμα μας δηλαδή) θα είναι σε εξαιρετικό δρόμο για να γίνει το πρώτο όνομα στα ηλεκτρικά sportsbikes.

Παρουσιάστηκε στην EICMA και αποτελεί την προσέγγιση της Honda στις μοτοσυκλέτες Rally
«Εξωτική», χειροποίητη που θα παραχθεί σε μόλις 10 αντίτυπα και θα κοστίζει σχεδόν 22.500€!
Στην Μαλαισία λίγο πριν την έκθεση της Kuala Lumpur παρουσιάστηκε ένα νέο «παπί» το οποίο προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά
Η ιταλική εταιρία παρουσίασε στην EICMA το Milanο του 2019 που έχει ελάχιστες διαφορές με το πρωτότυπο που είδαμε πέρσι και είναι βαμμένο σε μπλε χρώμα