EICMA 2018 Kymco SuperNEX: Ο φόβος και ο τρόμος! (Video)
To super-hyperbike του μέλλοντος
Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 08.11.2018
Άλλοι περιμένουν τα Χριστούγεννα , άλλοι το Πάσχα , άλλοι τις απόκριες και το Halloween (Επειδή ναι ρε, είχα και στο χωριό μου Χαλοούιν), Εμείς σαν (όχι τόσο) καλά παιδιά περιμένουμε τέτοια εποχή τα “δώρα” από την EICMA. Kαι φέτος είχε μεγάλες εκπλήξεις
Την Kymco την ξέρουμε όλοι για τα ποιοτικά και αξιόπιστα σκούτερ της, πράγμα που καλώς ή κακώς δε δημιουργεί τρελή ανυπομονησία για την επόμενη αποκάλυψη της.
Σηκώνοντας λοιπόν ένα δάχτυλο που δεν είναι ούτε αντίχειρας ούτε δείκτης σε όλη αυτή τη «σνομπαρία» κοπανάει σαν κεραυνό εν αιθρία το πρώτο πραγματικό ηλεκτρικό super...όχι όχι όχι. Cut! Πάμε πάλι… ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ HYPER-BIKE (φωνή με echo, κεραυνούς και το Immigrant Song των Zeppelin να βαράει από πίσω).
Από τα 0 στα 250 χ.α.ω, σε 10,9 δευτερόλεπτα, να το αφήσω; Θα το πω αλλιώς : 0-100 σε 2,9s. (H Bugatti Chiron το κάνει σε 2.5 και κοστίζει και 2.5... με κάμποσα μηδενικά).
Δεν είναι μόνο το ότι είναι χάρμα οφθαλμών, σαν να βγήκε από ιταλικό οίκο μόδας, δεν είναι καν το γκάζι της που μας τραβάει το ενδιαφέρον. Το κυρίως θέμα είναι ότι η καλλίγραμμη Ταϊβανέζα θα συμπεριφέρεται περισσότερο σαν...βενζινοφάγα από ότι ηλεκτρικό έχει υπάρξει. Επειδή το SuperNEX έχει τα δύο στοιχεία που λείπουν. Κιβώτιο ταχυτήτων και Βρουμ βρουμ!
“Shifting is the Art of motorcycle Riding” δηλώνει ο Allen Ko, πρόεδρος της Kymco και θέλουμε να τον αγκαλιάσουμε επειδή μας δίνει την εντύπωση ότι μάλλον είναι ο πρώτος που το έχει “πιάσει” το νόημα. Με ημιαυτόματο κιβώτιο (χωρίς συμπλέκτη), γιατί η αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων πρέπει και θα μείνει και στις ηλεκτρικής μοτοσυκλέτες.
Tο SuperNEX διαθέτει ενεργό ακουστικό κινητήρα για τα προαναφερθέντα βρουμ βρουμ. Είναι ουσιαστικά μια γεννήτρια ήχου της οποίας η ένταση και η...χροιά προσαρμόζονται (εχω ψηθεί ήδη για ήχο F14 Tomcat).
Στα Riding modes η Kymco δανείστηκε λίγο από τον Elon Musk (ludicrous mode ρε φίλε; Αλήθεια τώρα;) και τα έχει βαφτίσει Poised-Assertive-Bold-Extreme. Μάλιστα η περιγραφή του Extreme είναι “ The beast is out, the desire is on fire, and others can only be seen in the rearview mirror”. Σκληρό!
Το SuperNex είναι ακόμα project οπότε δεν έχουμε στοιχεία για μπαταρία, αυτονομία κλπ αλλά δείχνει τη δίψα της Kymco (και την ικανότητα της) να επικρατήσει στην ηλεκτροκίνητη αρένα στην οποία έχει κάνει ήδη άλματα στον τομέα των σκούτερ.
Πολλές εταιρείες μας έχουν δείξει ενδιαφέροντα ηλεκτρικά project τα οποία έμειναν project. Η Kymco αν καταφέρει να εξασφαλίσει μια “τίμια” αυτονομία σε αυτό το κτηνάκι (πάλι η ρημάδα η μπαταρία το θέμα μας δηλαδή) θα είναι σε εξαιρετικό δρόμο για να γίνει το πρώτο όνομα στα ηλεκτρικά sportsbikes.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.