EICMA 2018 Honda CB500F & CBR500R: Νέα σχεδίαση καίριες παρεμβάσεις
Εκσυγχρονίστηκαν και επανασχεδιάστηκαν
08.11.2018
Τα δύο μοντέλα της Honda, ακολουθούν το δρόμο τις αναβάθμισης και παρουσιάζονται με ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά σε «νευραλγικούς» τομείς
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ. της Honda έχει χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από 75.000 μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη από το 2013 που παρουσιάστηκε.
Διαθέσιμος αρχικά με τις CB500F, CBR500R και CB500X – συμβατός για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2 - ο κινητήρας του 2019 αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή μεταξύ τριών και επτά χιλιάδων στροφών και χαρίζει και στις δύο μοτοσυκλέτες αναβαθμισμένες επιδόσεις αναβαθμίζοντας τη θέση τους στις κατηγορίες roadster και sport αντίστοιχα.
Και τα δύο μοντέλα έχουν νέα πίσω ανάρτηση, συμπλέκτη ελεγχόμενης ολίσθησης, φώτα full LED, εκσυγχρονισμένα όργανα LCD με ένδειξη σχέσης κιβωτίου και ανεβάσματος, και νέο τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις, για πιο πλούσιο ήχο του κινητήρα.
Το CB500F roadster έχει πιο ζωηρό στυλ, από πάνω μέχρι κάτω, με πιο αιχμηρό ρύγχος και πλαϊνά πάνελ που ‘δένουν’ αρμονικά με το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Η CBR500R είναι επίσης ανανεωμένη στιλιστικά: είναι στενότερη και πιο αιχμηρή με ισχυρές επιρροές από την Fireblade και πιο σπορ θέση οδήγησης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.