Νεα Μοντελα

EICMA 2018 Honda CB500F & CBR500R: Νέα σχεδίαση καίριες παρεμβάσεις

Εκσυγχρονίστηκαν και επανασχεδιάστηκαν


08.11.2018

Τα δύο μοντέλα της Honda, ακολουθούν το δρόμο τις αναβάθμισης και παρουσιάζονται με ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά σε «νευραλγικούς» τομείς

Honda CB500F 3
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ. της Honda έχει χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από 75.000 μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη από το 2013 που παρουσιάστηκε.
Διαθέσιμος αρχικά με τις CB500F, CBR500R και CB500X – συμβατός για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2 - ο κινητήρας του 2019 αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή μεταξύ τριών και επτά χιλιάδων στροφών και χαρίζει και στις δύο μοτοσυκλέτες αναβαθμισμένες επιδόσεις αναβαθμίζοντας τη θέση τους στις κατηγορίες roadster και sport αντίστοιχα.

Honda CB500F 9

Και τα δύο μοντέλα έχουν νέα πίσω ανάρτηση, συμπλέκτη ελεγχόμενης ολίσθησης, φώτα full LED, εκσυγχρονισμένα όργανα LCD με ένδειξη σχέσης κιβωτίου και ανεβάσματος, και νέο τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις, για πιο πλούσιο ήχο του κινητήρα.

Honda CB500F 8

Το CB500F roadster έχει πιο ζωηρό στυλ, από πάνω μέχρι κάτω, με πιο αιχμηρό ρύγχος και πλαϊνά πάνελ που ‘δένουν’ αρμονικά με το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Honda CBR500R 2

Η CBR500R είναι επίσης ανανεωμένη στιλιστικά: είναι στενότερη και πιο αιχμηρή με ισχυρές επιρροές από την Fireblade και πιο σπορ θέση οδήγησης.

Honda CBR500R 5

Παρουσιάστηκε στην EICMA και αποτελεί την προσέγγιση της Honda στις μοτοσυκλέτες Rally
«Εξωτική», χειροποίητη που θα παραχθεί σε μόλις 10 αντίτυπα και θα κοστίζει σχεδόν 22.500€!
Στην Μαλαισία λίγο πριν την έκθεση της Kuala Lumpur παρουσιάστηκε ένα νέο «παπί» το οποίο προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά
Η ιταλική εταιρία παρουσίασε στην EICMA το Milanο του 2019 που έχει ελάχιστες διαφορές με το πρωτότυπο που είδαμε πέρσι και είναι βαμμένο σε μπλε χρώμα