06.11.2018
Εδώ και ένα χρόνο βλέπαμε την έκδοση R. Ήρθε η ώρα και της «απλής» 790 Adventure που εντυπωσιάζει
Το νέο μοντέλο χρησιμοποείει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα LC8c των 799, που εξοπλίζει ήδη το 790 Duke, αλλά έχει δεχθεί πολλές αλλαγές για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του Adventure. Σε αυτή του την εκδοχή αποδίδει 95 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 9 κιλά ροπής στις 6.600 σ.α.λ. To πλαίσιο είναι χαλύβδινο τύπου χωροδικτύωμα και το υποπλαισίο κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό.
Το ρεζερβουάρ έχει τοποθετηθεί στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και έχει χωρητικότητα 20 λίτρων. Σύμφωνα με την ΚΤΜ αυτό εξασφαλίζει αυτονομία τουλάχιστον 400 χλμ. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους μπροστά διαμέτρου 320mm με τετραέμβολες δαγκάνες και έναν πίσω 260mm με δαγκάνα 2 εμβόλων.
Το νέο 790 Adventure είναι εφοδιασμένο με ένα ανεστραμμένο, πιρούνι WP APEX 43mm που έχει διαδρομή 200mm. Το αμορτισέρ της WP διαθέτει την ίδια διαδρομή. Η σέλα ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα, 830 και 850mm από το έδαφος. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 21 και 18 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος χωρίς υγρά ανέρχεται σε 189 κιλά.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα Cornering ABS που διαθέτει off road mode και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 επίπεδα ή να απενεργοποιηθεί.
Το όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT που μπορούν να συνδεθούν με smartphone, ώστε μπροστά στα μάτια σας να απεικονίζονται οι ειδοποιήσεις του τηλεφώνου και ενδείξεις πλοήγησης (προεραιτικό). Οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED.
KTM Adventure 790R
Το πιο εξειδικευμένο «R» διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενo πιρούνι WP XPLOR 48mm, με μεγαλύτερες διαδρομές (240mm αντί για 200mm), επίπεδη σέλα, ψηλό φτερό και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (263mm αντί για 233mm). Η αύξηση διαδρομής της ανάρτησης αυξάνει το ύψος σέλας το οποίο φτάνει στα 880mm. Επίσης διαφορετικό είναι και το αμορτισέρ, αφού στην έκδοση R έχει προτιμηθεί ένα πλήρως ρυθμιζόμενο WP XLPOR PDS με διαδρομή 240mm. Οι τροχοί έχουν τις ίδιες διαστάσεις αλλά στο R, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα «τακουνάτα» Metzeler Karoo 3. Όπως είναι φυσικό η απόσταση από το έδαφος στην έκδοση R, είναι μεγαλύτερη κατά 30mm (233 - 263mm)
Διαφορές υπάρχουν και στην γεωμετρία μεταξύ των δύο μοτοσυκλετών. Το μεταξόνιο στην απλή έκδοση είναι 1.709mm ενώ στο R 1.528mm. Διαφορετική είναι και η γωνία κάστερ (25,9 μοίρες Adventure - 26,3 μοίρες Adventure R).
Αναμένουμε την τιμή και των δύο εκδόσεων και την ημερομηνία άφιξής τους στην ελληνική αγορά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.