Νεα Μοντελα

Kawasaki ZX-6R 2019: H επιστροφή

Η γκάμα των supersport της Kawasaki ολοκληρώθηκε


12.10.2018

Η εταιρεία του Akashi αποκάλυψε το μεσαίο supersport, που επιστρέφει το 2019 με πολλές καινοτομίες και νέο σχεδιασμό

kawasaki zx 6r 2019 3


To νέο ZX-6R βασίζεται στον τετρακύλινρο κινητήρα των 636 κ.εκ. Ο Ninja διαθέτει guick shifter (KQS), μόνο για να τα ανεβάσματα. Φέρει high-tech ψηφιακή οθόνη, που θα σας δείχνει αν οδηγείτε οικονομικά (λειτουργία eco), αλλά και την στιγμιαία κατανάλωση και το υπολειπόμενα χιλιόμετρα. Ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης, υπάρχει παροχής ρεύματος 12V για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, ένα νέο «έξυπνο» σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (KIBS) και δύο mode οδήγησης. Στο στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το traction control (KTRC). Ο παραπάνω εξοπλισμός δείχνει πως το ZX-6R παρέχει ευκολίες και για καθημερινή οδήγηση.

kawasaki zx 6r 2019 10

Ο τετρακύλινδρος έχει μέγιστη ισχύ 136 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. Όσοι μπαίνουν τακτικά στην πίστα θα εκτιμήσουν το γεγονός πως η Kawasaki, επέλεξε να τοποθετήσει μπροστά, πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa BFF και σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Ohlins. Οι monoblock τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin, συνδυάζονται με δύο κυματιστούς δίσκους 310mm, ενώ πίσω υπάρχει ακόνη ένας 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Bridgestone Hypersport S22.

kawasaki zx 6r 2019 9

Εμφανισιακά μοιάζει αρκετά με το Ninja 400, με δύο προβολείς led μπροστά και με έναν μεγάλο αεραγωγό να δεσπόζει ανάμεσά τους. Το νέο Ninja 636 είναι προδιαγραφών Euro4 και θα διατίθεται σε 4 χρώματα.

kawasaki zx 6r 2019 7

kawasaki zx 6r 2019 19

kawasaki zx 6r 2019 8

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.