Νεα Μοντελα

Peugeot P2x Roadster & Cafe Racer: Γαλλική επανάσταση

Οι Ινδοί ιδιοκτήτες επενδύουν στην Peugeot


04.10.2018

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Peugeot, η οποία ανήκει στην ινδική Mahindra, παρουσίασε δύο πρωτότυπες μοτοσυκλέτες, το P2x Roadster και το P2x Cafe Racer

peugeot p2x cafe racer 2

Σε αυτά τα δύο concept χρησιμοποιήθηκε ο κινητήρας των 300 cc κινητήρα του μοντέλο στο Mahindra Mojo με τις απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να είναι συμβατοί με τις προδιαγραφές Euro5. Εκτός από την τήρηση των αυστηρών προδιαγραφών εκπομπών ρύπων, ο κινητήρας που εξελίσσεται από το τμήματα Racing της Mahinda, φημολογείται ότι θα είναι τόσο ισχυρό όσο αντίστοιχη που χρησιμοποιούνται σε ιαπωνικά και ευρωπαϊκά μοντέλα. Οι μοτοσυκλέτες θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη από το 2020. Και τα πρωτότυπα διαθέτουν μια σύγχρονη ερμηνεία του ρετρό στυλ.

peugeot p2x roadster 2

Το P2x Roadster, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, είναι ένα μοντέρνο ρετρο roadster με σύγχρονες πινελιές, ενώ το P2x Cafe Racer ακολουθεί τις γραμμές των γνήσιων μοτοσυκλετών του είδους με number plate, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και clip on τιμόνι. Και οι δύο μοτοσυκλέτες βασίζονται την ίδια πλατφόρμα και μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, και κινητήρα, προσφέροντας όμως δύο εντελώς διαφορετικές προτάσεις.

peugeot p2x roadster 3

Δύο μικρότερες εκδόσεις με 125κ.εκ. θα είναι διαθέσιμες επίσης στην ευρωπαϊκή αγορά, ίσως νωρίτερα από αυτές των 300κ.εκ.

peugeot p2x cafe racer 1

Στην Mahindra επικεντρώνονται στην αναβίωση πολλών θρυλικών brand, όπως η Jawa και η BSA των οποίων είναι ιδιοκτήτες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.