02.10.2018
Μία από τις πιο αμφιλεγόμενες από πλευράς σχεδίασης μοτοσυκλέτες της ιστορίας και ταυτόχρονα ένα μοντέλο με φανατικούς θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, επιστρέφει το 2019
Η Katana από τα μέσα της δεκαετίας του ΄80 ξαναχρησιμοποιείται από τους Ιάπωνες το 2019. Με το στυλ της να παραμένει αναλλοίωτο και διαχρονικό όπως και το σπαθί των σαμουράι.
Βασίζεται στον τετρακύλινδρο κινητήρα των GSX-R 1000 που παράχθηκαν από το 2005 έως το 2008, με έμφαση στην απόδοση και την ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 150 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και η ροπή του τα 11 κιλά στις 9.500.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, σχεδιασμένο να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά. Το ψαλίδι, επίσης από κράμα αλουμινίου, προέρχεται από το GSX-R1000 του 2016. Η σέλα βρίσκεται στα 825 mm, πάνω από το έδαφος.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστά και αμορτισέρ επίσης ρυθμιζόμενο που διαθέτει σύστημα μοχλισμού.
Το σύστημα φρένων είναι της Brembo με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες (ίδιες με του τελευταίου GSX-R 1000) με δίσκους διαμέτρου 310mm. To σύστημα ABS της Bosch παρακολουθεί την ταχύτητα του τροχού 50 φορές ανά περιστροφή, για να βελτιστοποιήσει την ισχύ φρεναρίσματος ανάλογα με την κατάσταση.
Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με τρεις βαθμίδες ρύθμισης. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει. Επιπλέον το σύστημα easy start εγγυάται ομαλές εκκινήσεις. Για τον έλεγχο όλων των λειτουργιών ο αναβάτης έχει στη διάθεση του μια οθόνη LCD που αποτελεί το πάνελ οργάνων της μοτοσυκλέτας.
Το γκρι-ασημί χρώμα με το κόκκινο old school λογότυπο θα είναι η μοναδική χρωματική επιλογή, ενώ η διάθεση της νέας Katana αναμένεται να ξεκινήσει την Άνοιξη του 2019
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.