02.10.2018
Οι Αμερικάνοι εξαργυρώνουν τις επιτυχίες τους στους αγώνες flat track και παρουσιάζουν μια πανέμορφη μοτοσυκλέτα με νέο κινητήρα σε δύο εκδόσεις
Πέρσι το concept FTR είχε κλέψει την παράσταση στην EICMA. Μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε πάρα πολύ με την FTR 750 που κυριαρχεί στο κορυφαίο πρωτάθλημα flat track στον κόσμο. Μετά από σχεδόν ένα χρόνο και κάμποσα teaser και διαρροές στον τύπο, η Indian παρουσίασε την έκδοση παραγωγής σε δύο εκδόσεις, Base και S.
Νέος κινητήρας
Και οι δύο χρησιμοποιούν το νέο δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα των 1.203 κ.εκ. με ισχύ 120 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 11,7Kgm στις 6.000 σ.α.λ. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και συμπίεση 12,5:1. Έχει υπερ-τετράγωνες διαστάσεις με διάμετρο 102mm και διαδρομή 73,6mm. Χρησιμοποιήθηκαν κατά 80% νέα υλικά σε σχέση με τον κινητήρα του Scout και ο εκκεντροφόρος είναι κατά 4,5 κιλά ελαφρύτερος.
Διαθέτει δύο σώματα ψεκασμού της Mikuni και οι κεφαλές των κυλίνδρων είναι high-flow, ενώ ο στρόφαλος είναι χαμηλής αδράνειας. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε μαγνήσιο για μείωση βάρους.
Η δύναμη του κινητήρα φθάνει στον πίσω τροχό μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων, με συμπλέκτη ολίσθησης και τελική μετάδοση με αλυσίδα.
Αναρτήσεις-Φρένα
Οι αναρτήσεις και στις δύο εκδόσεις είναι της Sachs. Το πιρούνι είναι 43mm και στην απλή έκδοση δεν διαθέτει ρυθμίσεις, ενώ το χρυσό της έκδοσης S είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Το αμορτισέρ είναι στο πλάι τοποθετημένο. Στην Base έκδοση διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς ενώ στην S το piggyback αμορτισέρ ρυθμίζεται και ως προς την συμπίεση. Η διαδρομή τους είναι 150mm και το ύψος σέλας 840mm.
Οι αλουμινένιες ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω με ελαστικά Dunlop DT3-R που εξελίχθηκαν ειδικά για το FTR1200.
Τα φρένα είναι της Brembo με δύο δίσκους μπροστά διαμέτρου 320mm και τετραπίστονες monoblock δαγκάνες και έναν πίσω 260mm με διπίστονη δαγκάνα.
Ηλεκτρονικά
Στο ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνονται ABS, traction control, stability control και wheelie control, που ελέγχονται από κεντρική μονάδα διαχείρισης.
Στην μέση του ίσιου τιμονιού βρίσκεται μια οθόνη TFT 4 ιντσών με υποδοχή για USB στην απλή έκδοση. Στην έκδοση S η οθόνη είναι αφής και 4,3 ιντσών. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού περιλαμβάνει τρεις χαρτογραφήσεις κινητήρα, Sport, Standard και Rain. Η απόκριση του γκαζιού και το traction control μπορούν να ρυθμιστούν από τον αναβάτη.
Πλαίσιο – Διαστάσεις
Το κύριο μέρος του πλαισίου αποτελείται από στρογγυλούς χαλύβδινους σωλήνες που σχηματίζουν χωροδικτύωμα. Το υποπλαίσιο είναι αλουμινίου. Το 13 λίτρων ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο κάτω από την σέλα, χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει συγκέντρωση των μαζών και χαμηλό κέντρο βάρους.
Το βάρος της απλής έκδοσης είναι 220 κιλά με την S να ζυγίζει 1 κιλό περισσότερο, χωρίς υγρά. Το μήκος είναι 2.287mm και το μεταξόνιο 1.524mm.
Τιμή - Χρώματα
Η απλή έκδοση θα είναι διαθέσιμη μόνο σε μαύρο χρώμα (Thunder Black) και η S σε τρεις (Indian Red/Steel Gray, Titanium Metallic/Thunder Black Pearl και Racer Replica).
Σύμφωνα με πληροφορίες αμερικανικών ιστοσελίδων η τιμή της απλής έκδοσης θα είναι 14.690€ και της S, 15.990€. Θα υπάρχει επίσης διαθέσιμη και μια έκδοση Race Replica με μπορντό πλαίσιο και τιμή 16.590€.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.