Νεα Μοντελα

Yamaha YZF-R3 2019: Διέρρευσαν τα πρώτα σχέδια

Πλήρως ανανεωμένα το μικρό supersport


01.10.2018

Πρόσφατα, η Yamaha κατέθεσε το σχεδιασμό του νέου της R3 στις αρμόδιες υπηρεσίες διπλωμάτων ευρεσιτεχνιών της Αυστραλίας, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανανέωση του μοντέλου

yamaha r3 2019 2

Tο ολοκαίνουργιο YZF-R3 ακολουθεί την εμφάνιση του μικρότερου ΥΖF-R125 που είδαμε πριν λίγες ημέρες, με την εισαγωγή του αέρα να βρίσκεται ανάμεσα στους νέους διπλούς προβολείς LED. Στην πιο premium εμφάνιση συμβάλει και το νέο χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι. Με μια προσεκτικότερη ματιά διακρίνουμε αλλαγές στο σχεδιασμό του ρεζερβουάρ, που είναι εμπνευσμένη από το Yamaha R1 που διαθέτει περισσότερο χώρο για τα γόνατα του αναβάτη.

yamaha r3 2019 5

Ο σχεδιασμός του πίσω τμήματος δείχνει ίδιος με το υπάρχων μοντέλο, στο οποίο χρησιμοποιείται ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, 2-κύλινδρο σε σειρά κινητήρας, με 321cc, που παράγει ισχύ 42 ίππων στις 10.750 σ.α.λ. και ροπή 2,7 kgm στις 9.00 σ.α.λ. Ωστόσο, εικάζουμε πως η Yamaha μπορεί να έχει κάνει αλλαγές στον κινητήρα, κάνοντάς του πιο ισχυρό, αλλά και έτοιμο για τις προδιαγραφές Euro5 που θα ισχύσουν από το 2020.

yamaha r3 2019 3

Θα μπορούσε λοιπόν το εργοστάσιο της Iwata να συμπεριλάβει την τεχνολογία του συστήματος μεταβλητής χρονισμού βαλβίδων, αλλά και συμπλέκτη ολίσθησης, χαρακτηριστικό που λείπει από το μοντέλο που διατίθεται τώρα στην αγορά.

yamaha r3 2019 1

Το νέο μοντέλο είναι πιθανό να το δούμε στην προσεχή έκθεση EICMA του Μιλάνου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.