Νεα Μοντελα

GasGas EC Ranger: Ανακαλύψτε νέους ορίζοντες

Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε το Enduro


25.09.2018

Ο εξειδικευμένος κατασκευαστής μοτοσυκλετών GasGas επαναφέρει το πνεύμα περιπέτειας του θρυλικού Pampera, προσαρμόζοντας το στις απαιτήσεις των σημερινών αναβατών με το νέο ECRanger

Ελαφρύ και πάνω απ' όλα εύκολο στη χρήση, κατάλληλο για κάθε τύπο αναβάτη, αυτό είναι το νέο μοντέλο GasGas. Η ιδανική φόρμουλα για όλους εκείνους που αγαπούν το "ελαφρύ enduro" και τις "εξορμήσεις σε μονοπάτια" και θέλουν να απολαύσουν την οδήγηση off-road, όπως ποτέ άλλοτε, χωρίς να θυσιάζουν την άνεση των μοτοσυκλετών νέας γενιάς off-road.

gasgas ec ranger 10

Αυτό το νέο μοντέλο έχει τη δική του προσωπικότητα μέσα στη σειρά GasGas Enduro 2019 και χαρακτήρα που εστιάζει στην ψυχαγωγική χρήση. Με διαφορές στην ιδιοσυγκρασία αλλά και ομοιότητες σε σχέση με το μοντέλο EC, το ECRanger μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο και τα περισσότερα από τα εξαρτήματα του EC, αλλά είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της ευρείας γκάμας αναβατών που απαρτίζει τον κόσμο του enduro. Χάρη στην ευελιξία και τον εύκολο χειρισμό του είναι ιδανικό τόσο για "hobby αναβάτες", όσο και για τους πιο τολμηρούς, τους παθιασμένους με το extreme enduro.

gasgas ec ranger 6

Ελαστική, προοδευτική απόκριση κινητήρα

Το ECRanger σχεδιάστηκε για διασκέδαση. Για το λόγο αυτό αποφασίστηκε νέα θερμοδυναμική απόδοση υιοθετώντας νέο κύλινδρο και κεφαλή. Αλλαγές που βοήθησαν στην αποσυμπίεση του κινητήρα και την επίτευξη πιο πλήρους και ελαστικής απόδοσης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, παρέχοντας το ευχάριστο αίσθημα ότι, τα πάντα βρίσκονται υπό έλεγχο. Ο σύγχρονος δίχρονος κινητήρας θα κατασκευαστεί σε δύο κυβισμούς, 200cc και 300cc, και θα διαθέτει σύστημα εξάτμισης από την εταιρεία Tecnigas.

gasgas ec ranger 13

Ο σχεδιασμός αυτού του νέου GasGas δείχνει ότι, σκόπιμα ο στόχος του μοντέλου αυτού είναι να ικανοποιήσει όλο το φάσμα των αναβατών, χάρη στο χαμηλότερο ύψος της σέλας και την εξαιρετική ευελιξία του. Ο επανασχεδιασμός της ανάρτησης επιτυγχάνει ένα ύψος κατά 40mm χαμηλότερο από τα άλλα μοντέλα EC.

gasgas ec ranger 2

Άνετο και πρακτικό για οποιαδήποτε χρήση

Όλες αυτές οι αλλαγές προσθέτουν ένα μακρύ κατάλογο νέων εξαρτημάτων, από το πλαίσιο και την ανάρτηση του νέου GasGas ECRanger έως την πιο άνετη σέλα, την αφαίρεση της μανιβέλας και το νέο ηλεκτρικό σύστημα εκκίνησης με μίζα.

Ποιότητα και αξιοπιστία σε κάθε λεπτομέρεια

Νέο πιρούνι Kayaba 46 χιλιοστών open cardridge με ρυθμίσεις ως προς τη συμπίεση και την επαναφορά και το ίδιο ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ που χρησιμοποιείται από τα μοντέλα EC, με μόνη διαφορά στο ελεύθερο μήκος (πιο κοντό), με ρύθμιση γρήγορης και αργής ταχύτητας ως προς την συμπίεση, ρύθμιση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, το EC Ranger χρησιμοποιεί νέους δίσκους NG - 260 mm εμπρός και 240 mm πίσω, νέες δαγκάνες και έμβολα φρένων, ένα σύστημα που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την Braktec για αυτή την έκδοση.

gasgas ec ranger 4

Τιμόνι 28,6mm, καινούρια ελαστικά Vee Rubber -90 / 90 -21 εμπρός και 120 / 90-18 πίσω και ζάντες Excel προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση που θα εκπλήξει ακόμα και τους πιο έμπειρους αναβάτες enduro.

gasgas ec ranger 5

Αποκλειστικός σχεδιασμός και αισθητική

Το νέο ECRanger προβάλλει ένα πολύ διαφορετικό γραφικό σχέδιο από την υπόλοιπη σειρά enduro GasGas. Μια νέα και ελκυστική εικόνα που δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο λευκό χρώμα, τόσο στο πλαίσιο, όσο και στα πλαστικά. Το νέο αυτό GasGas, ξεκινά τη διαδρομή του από το σημείο που σταμάτησε η ιστορική Pampera, αλλά είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του σημερινού αναβάτη.

gasgas ec ranger 1

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ECRANGER 2019

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • Θερμοδυναμικό κύκλωμα με νέο κύλινδρο και κεφαλή που έχει ως αποτέλεσμα πιο ελαστικό κινητήρα με αυξημένη ροπή σε χαμηλές στροφές και κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο εύκολη και λιγότερο απαιτητική
  • Ενσωμάτωση ενός νέου καρμπυρατέρ 36mm στην έκδοση 300cc
  • Σύστημα εξάτμισης Tecnigas

ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

  • Λευκό πλαίσιο και πλαστικά
  • Βάρος 108kg
  • Ελαστικά: Vee Rubber (90/90 / -21 εμπρός και 120 / 90-18 πίσω)
  • Δίσκοι φρένων: NG (Ø260 εμπρός και Ø220 πίσω)
  • Αλυσίδα: Regina 520/135 RH2
  • Σύστημα πέδησης, δαγκάνα και έμβολα, αποκλειστικά από την Braktec
  • Επανασχεδιασμένες τιμονόπλακες
  • Νέο τιμόνι με διάμετρο 28,6 mm και νέα καβαλέτα
  • Το ύψος της σέλας είναι 40 mm χαμηλότερο από τα μοντέλα της σειράς EC (930 mm από το έδαφος)
  • Νέα σέλα πιο μαλακή
  • Kayaba εμπρός ανάρτηση 46 χιλιοστών open cardridge με ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς, και πίσω αμορτισέρ Kayaba με ρύθμιση αργής και γρήγορης ταχύτητας συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου.
  • Ζάντες Excel

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

  • Σύστημα εκκίνησης μίζα.
  • Μπαταρία μολύβδου.

EC RANGER 200 HOMOLOGATION Τιμή με ΦΠΑ: 7500 €
EC RANGER 300 HOMOLOGATION Τιμή με ΦΠΑ: 7650 €

Για περισσότερες πληροφορίες,

Τμήμα Πωλήσεων
eXTra products

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.