Νεα Μοντελα

ΚΤΜ 390 Adventure: Κοντά στην παραγωγή…

Στην EICMA η παρουσίασή του


17.09.2018

Περιμέναμε πολλά χρόνια. Ένα μονοκύλινδρο Adventure, μετά το 640, αποτελούσε διακαή πόθο πολλών φανατικών και μη της μάρκας. Όπως δείχνει η τελευταία φωτογραφία που διέρρευσε στο διαδίκτυο είμαστε πλέον πολύ κοντά στην παραγωγή του

Πάντως θα πρέπει να κάνετε λίγη ακόμη υπομονή διότι η KTM ναι μεν θα βγάλει στην παραγωγή ένα «μικρό» Adventure βασισμένο στο κορυφαίο 390 Duke, αλλά όχι το 2019. Κατά την προσφιλή της τακτική η αυστριακή μάρκα θα παρουσιάσει στην EICMA τον προσεχή Νοέμβριο το baby Adventure ως concept και του χρόνου θα δούμε την έκδοση παραγωγής. Όπως έκανε με το 790 Duke και με το 790 Adventure.

Σε σύγκριση με παλαιότερες φωτογραφίες, η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται να είναι πιο κοντά στη μορφή παραγωγής. Φέρει τροχούς με ακτίνες και ελαστικά διττού χαρακτήρα 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.

Σύμφωνα με όσα έχουμε δει ως τώρα από το 790 Adventure R, το μικρότερο μέλος της οικογένειας, θα δανείζεται στοιχεία της εμφάνισης του. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν μεγάλες διαδρομές. Το ABS που θα μπορεί να απενεργοποιηθεί σίγουρα θα προσφέρεται μαζί με άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το μοντέλο παραγωγής θα έχει πιθανότατα προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα.

Σε δύο μήνες από τώρα θα το δούμε στην έκθεση της EICMA. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.