Νεα Μοντελα

Τρία custom δικύλινδρα Royal Enfield για το Wheels and Waves 2018

Με βάση τα Interceptor και Continental GT


22.06.2018

Η Royal Enfield παρουσίασε τρεις custom μοτοσυκλέτες για την έβδομη έκδοση του Wheels and Waves. Το "Lock Stock", το "Rohini" και το "Interceptor", είναι βασισμένα στο Interceptor 650 και στο Continental GT 650

Εκτός από το 'Lock Stock' που σχεδιάστηκε από την ίδια τη μάρκα, η Royal Enfield έχει συνεργαστεί για πρώτη φορά με τους Ελβετούς Custom Builder, Young Guns Speed Shop, και τους Βρετανούς της Old Empire Motorcycles.

LockStock re 2

Το Lock Stock είναι η πρώτη custom μοτοσυκλέτας της Royal Enfield που συνεργάστηκε με κορυφαίους βελτιωτικούς οίκους για την κατασκευή της. Πρόκειται για ένα drag bike του οποίου το πλαίσιο σχεδίασε και κατασκευάσε η κορυφαία Harris Performance.
Ο κινητήρας βελτιώθηκε από την αμερικάνικη S&S με την χωρητικότητα του να φτάνει τα 865 κ.εκ. ενώ φέρει και Nitro. To «κουστούμι» είναι κατασκευασμενο από carbon και δέρμα, ενώ η ειδική βαφή «καμουφλάζ» αποτελεί παράδοση για όλους τους κατασκευαστές, που την χρησιμοποιούν όσο εξελίσσουν το νέο τους μοντέλο.

Royal Enfield Debuts Custom Motorcycles At Wheels Waves 2018 6

Οι Young Guns βασίστηκαν στο Continental GT650 και εμπνευσμένη από την ιστορία της μάρκας αλλά και τους δορυφόρους Rohini που αποτελούν μέρος του διαστημικού προγράμματος της Ινδίας παρουσίασαν αυτό το Café Racer που θυμίζει την βρετανική σχολή της συγκεκριμένης κατηγορίας.

The Interceptor By Old Empire Motorcycles Base Interceptor 650 1

To Rohini αποτίνει φόρο τιμής στους Βρετανούς βελτιωτές Royal Enfield, αδερφούς Rickman, από τους οποίους προήλθε το περιορισμένης παραγωγής Rickman Enfield Interceptor της δεκαετίας του ’70. Η βαφή Razzle Duzzle που χρησιμοποιήθηκε εκτενώς για το καμουφλάζ πλοίων στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο αποτελεί το high light του μοντέλου. Αποτελείτε από σύνθετα γεωμετρικά σχήματα με διάφορα χρώματα, αλλάζοντας το σχήμα της μοτοσυκλέτας.

Οι Βρετανοί της Old Empire αφαίρεσαν τα πάντα από το Interceptor 650. Έβαψαν σε «βαθύ» κόκκινο τη μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας με μια σέλα από Alcantara και δέρμα Oxblood. Ο κινητήρας έχει βαφτεί μαύρος και το τιμόνι είναι απλό χειροποίητο με τις ντίζες και τα καλώδια να είναι επιμελώς κρυμμένα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.