Νεα Μοντελα

KTM Motocross 2019: Ανανέωση και παραμονή στην κορυφή

Ουσιαστικές αλλαγές


21.05.2018

Τα SX μοντέλα της αυστριακής εταιρείας ανανεώνονται για το 2019 και φέρουν πολλές και ουσιαστικές αλλαγές σε όλους τους τομείς

Η ΚΤΜ δεν εφησυχάζει παρ’ ότι βρίσκεται στην κορυφή του Motocross σε Παγκόσμιο επίπεδο, σαρώνοντας τις νίκες στα Πρωταθλήματα MXGP και AMA SX. Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή ανακοίνωσε τις αλλαγές των μοντέλων της εν όψει της νέας χρονιάς.

228104 SXF 450 MY19 Front Right

Οι αλλαγές που έγιναν τόσο στα δίχρονα όσα και στα τετράχρονα μοντέλα έχουν σκοπό την ευκολία στο χειρισμό του. Το νέο πλαίσιο εξασφαλίζει περαιτέρω ακαμψία, καλύτερη συμπεριφορά μέσα στη στροφή και σταθερότητα στην ευθεία. Το υποπλαίσιο είναι ελαφρώς μακρύτερο. Οι αλλαγές εξασφαλίζουν στα νέα motocross των αυστριακών μικρότερο βάρος που είναι πλέον από τα ελαφρύτερα στην κατηγορία τους.

226792 KTM 125 SX MY 2019

Οι αλλαγές που έγιναν στα τετράχρονο μοντέλα 250 και 350 SX-F περιλαμβάνουν νέο συμπλέκτη και ελαφρύτερη κεφαλή με μικρότερο βάρος στον κινητήρα του 450 SX-F. To φιλτροκούτι είναι επανασχεδιασμένο γεγονός που σύμφωνα με την ΚΤΜ εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη ροή αέρα στα τετράχρονα αλλά και στα δίχρονα μοντέλα. Στα τετράχρονα έχουμε νέα ECU της Keihin με νέας σχεδίασης των σωμάτων ψεκασμού και νέα μετάδοση. Στα δίχρονα 125, 150 και 250SX έγιναν νέες ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ, ενώ μετάδοση και συμπλέκτης είναι σχεδιάστηκαν από την αρχή.

230186 KTM 450 SX F Frame With Shock MY 2019

Τα πλαστικά όλων των motocross της ΚΤΜ σχεδιάστηκαν από την αρχή με γνώμονα πάντα την άνεση του αναβάτη. Νέα σχεδίασης είναι και η σέλα, το ρεζερβουάρ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.