Νεα Μοντελα

Loncin GP300: Οι Κινέζοι είναι «μέσα στα πράγματα»

Δικύλινδρο supersport με 30 ίππους


30.03.2018

Την Loncin την ξέρουμε περισσότερο λόγω της συνεργασίας της με την BMW και λιγότερο για τις μοτοσυκλέτες της. Σιγά – σιγά όμως η κατάσταση αλλάζει


Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2017 σας είχαμε παρουσιάσει ένα adventure και ένα naked μοντέλο της Loncin με κινητήρες δικύλινδρους, 500 και 650 κ.εκ. Μετά από τις πολύ ενδιαφέρουσες και όμορφες – ειδικά το naked – μοτοσυκλέτες η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και ένα superpsort με δικύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ.

loncin gp 300 4

Με ολόσωμο φέρινκγ, μπροστινό μέρος που θυμίζει Panigale, ανεστραμμένο πιρούνι, πλαίσιο χωροδικτύωμα και χυτό ατσάλινο ψαλίδι που μοιάζει αλουμινένιο. Ο κινητήρας των 292,4 κ.εκ. παράγει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.

loncin gp 300 7

Τα βάρος του GP300 φτάνει χωρίς υγρά τα 153 κιλά. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται, led φωτιστικά σώματα.

loncin gp 300 6

Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν τις εξελίξεις. Τα πρώτα δείγματα που μας έρχονται από την αχανή ασιατική χώρα, αλλά και από την Ινδία είναι ενθαρρυντικά. Η σχεδίαση βελτιώνεται, η ποιότητα κατασκευής αναβαθμίζεται και οι συνεργασίες με Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές αποδεικνύεται χρήσιμη για εταιρείες σαν την Loncin.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.