Ο πρώην πρόεδρος της Kove, Zhang Xue, επιστρέφει δυναμικά με το δικό του brand με οχτώ μοντέλα
Λιγότερο από ένα χρόνο από την ίδρυση της νέας του εταιρείας, ο Zhang Xue έχει ήδη τρεις μοτοσυκλέτες έτοιμες και άλλες πέντε στα σκαριά. Ο ιδρυτής της ZX Moto δείχνει ξεκάθαρα πως έχει βλέψεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Μετά το πρώτο εντυπωσιακό δείγμα γραφής στο Chongqing Show τον Οκτώβριο του 2024 με την αποκάλυψη της ZX-500RR, όλα δείχνουν ότι δεν έχουμε να κάνουμε με άλλη μία φιλόδοξη αλλά εφήμερη προσπάθεια. H ΖΧ Moto θα αποτελέσει σε λίγο καιρό το νέο «άρμα» του Zhang Xue. Ήδη μια ομάδα 400 ανθρώπων εργάζεται με στόχο την in-house ανάπτυξη κάθε κρίσιμου εξαρτήματος. Από κινητήρες και πλαίσια μέχρι μοτοσυκλέτες. Μια τακτική που έχουν δοκιμάσει και άλλες κινεζικές εταιρείες, αλλά λίγες με τόση αποφασιστικότητα.
Η ZX Moto έχει αυτή τη στιγμή τρία μοντέλα βασισμένα σε δύο πλατφόρμες. Η μια διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα 470cc, πάνω στην οποία βασίζονται το super sport ZX-500RR και το "γυμνό" 500F — με 76 ίππους στις 12.000 rpm και τελική ταχύτητα 205 km/h. H δεύτερη περιλαμβάνει τρικύλινδρο κινητήρα 819cc, με πρώτο δείγμα το καταιγιστικό 820RR με απόδοση 153 ίππων και τελική ταχύτητα 299 km/h.
Με βάση αυτό, έρχεται σύντομα και το 820ADV, ένα adventure που θα βάλει τηη εταιρεία στην πιο εμπορική κατηγορία. Αλλά ο Zhang Xue δεν σταματά εδώ. Έχει στα σχέδιά του μια μονοκύλινδρη Rally με κινητήρα 450 κ.εκ. και δύο δίχρονα motocross 250 και 450 κ.εκ.. Οι λάτρεις των cruiser δεν θα μείνουν παραπονεμένοι, αφού έτοιμο δείχνει το 650V με V2 κινητήρα.
Η ZX Moto σήμερα δραστηριοποιείται μόνο στην κινέζικη αγορά, όμως υπάρχει σχέδιο επέκτασης προς την Ευρώπη. Με μια πλήρη γκάμα σχεδόν έτοιμη και στρατηγική που δείχνει σοβαρότητα, είναι μάλλον θέμα χρόνου πριν οι πρώτες ZX Moto πατήσουν ευρωπαϊκό έδαφος.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.