Aprilia: Κατοχυρώνει εκ νέου την ονομασία RSV 1000
Πολύ πιθανή η έλευση δικύλινδρου supersport
13.03.2025
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει
Η Yamaha έχει στην γκάμα της το τρικύλινδρο R9, η Ducati συνεχίζει να εξελίσσει την Panigale V2, η Trlumph με το Street Triple RS 765 δίνει μεγάλη σημασία στην κατηγορία των προσιτών sport μοτοσυκλετών. Ταυτόχρονα οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ και σε αγωνιστικό επίπεδο το Παγκόσμιο Supersport έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Με την κατοχύρωση της εμπορικής ονομασίας RSV 1000 από το Piaggio group, στο οποίο ανήκει η Aprilia, ενισχύεται το ενδεχόμενο να δούμε σύντομα μια ακόμη προσιτή supersport.
Το RSV 1000 ήταν το V2 superbike της ιταλικής μάρκας που κατασκευαζόταν μέχρι πριν από 15 χρόνια, όταν και αντικαταστάθηκε από το RSV4.
Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο εάν η Aprilia σκοπεύει να εξελίξει έναν νέο κινητήρα ή να χρησιμοποιήσει τον V2 που έχει χρησιμοποιηθεί στα Shiver και Dorsodurο. Ο συγκεκριμένος έχει ήδη παρουσιαστεί στη νέα εκδοχή του με 987 κ.εκ. στο πρωτότυπο naked RA9 από την κινεζική Zonsen Cyclone, συνεργάτη της Piaggio. Η απόδοση του φτάνει τους 112 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. με την ροπή να βρίσκεται στα 98Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.