16.01.2025
Πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστό στην Κίνα ότι το γυμνό V2 επιστρέφει στην αγορά σχεδόν όπως το γνωρίσαμε στην Ευρώπη
Μετά από πολλές φωτογραφίες κατά την διάρκεια εξέλιξης που υποδείκνυαν πως το Shiver μπορεί να επιστρέψει στο προσκήνιο ως μοντέλο της Gilera, πάρθηκε η τελική απόφαση από τους ιθύνοντες του Piaggio group και έτσι το δημοφιλές naked επέστρεψε ατόφιο ως Aprilia.
Ωστόσο, ελαφρώς εκσυγχρονισμένο, με νέο προβολέα, πίσω φωτιστικό σώμα και φλας LED σύστημα keyless και οθόνη TFT. Το πλαίσιο, το ψαλίδι και ο κινητήρας προέρχονται από την έκδοση του 2020 που ήταν διαθέσιμο ακόμη στην ευρωπαϊκή αγορά. Με δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, 896 κυβικά μέτρα, 95 ίππους στις 8.750 σ.α.λ., 90 Nm ροπή στις 6.500 σ.α.λ., αναρτήσεις KYB με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι και 220 κιλά με όλα τα υγρά.
Κάτω από την ιταλική φινέτσα οι Κινέζοι της Zongshen, συνεργάτες της Piaggio στην Κίνα, πρόσθεσαν το ABS και traction control με λειτουργία cornering σύστημα από την Continental. Όπως και τότε, υπάρχουν 3 προγράμματα οδήγησης που αποτελούν μέρος του πακέτου ηλεκτρονικών.
Αυτό που είναι αξιοσημείωτο για τα κινέζικα δεδομένα είναι η τιμή του νέου Aprilia Shiver 900, που είναι διαθέσιμο από 68.800 γιουάν, που ισοδυναμεί με περίπου 10.000 ευρώ. Για σύγκρισηΕπιστρέφει το Aprilia Shiver 900 στην Ευρώπη και τη Γερμανία;
Θεωρούμαι απίθανο να επιστρέψει το Shiver 900 στην Ευρώπη μιας και η Aprilia αποφάσισε να μην εξελίξει τον κινητήρα του για να είναι συμβατός με τις Euro5 προδιαγραφές. Άλλωστε σε αυτήν την κατηγορία έχει ήδη μία εξαιρετική μοτοσυκλέτα, το Tuono 660 των 95 ίππων.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.