Νεα Μοντελα

Honda CRF450RX Rally 2025: Χειροποίητο σε περιορισμένη παραγωγή

Αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση


15.01.2025

Η Honda Racing Corporation (HRC) ανακοίνωσε την παραγωγή περιορισμένου αριθμού της αγωνιστικής CRF450RX Rally


Το χειροποίητο εργοστασιακό μοντέλο ρεπλίκα της μοτοσυκλέτας με την οποία η Honda συμμετέχει στους αγώνες ράλι γίνεται πλέον πραγματικότητα, προσφέροντας την ευκαιρία σε ιδιώτες αναβάτες και ιδιωτικές ομάδες να αγωνιστούν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Οι μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν πανομοιότυπες με τις εργοστασιακές εκδόσεις που οδηγούν κορυφαίοι αναβάτες όπως ο Ricky Brabec και ο Adrien Van Beveren. Τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μέσω της ευρωπαϊκής πτέρυγας της Honda, με έδρα την Ιταλία, από την εταιρεία RedMoto – γνωστή για τη συνεργασία της με τον Steve Holcombe στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε 50 μονάδες, με τιμή που κυμαίνεται από 35.000 έως 40.000 ευρώ, ανάλογα με τη χώρα και τα έξοδα αποστολής.

Την ευκαιρία να βιώσουν την μοναδική εμπειρία οδήγησης μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας «κοινοί θνητοί» αποτελούν οι συνεχόμενες επιτυχίες της εργοστασιακής ομάδας του HRC, Monster Energy Honda Rally Team, η οποία έχει καθιερωθεί ως η κυρίαρχη δύναμη στο Ράλι Ντακάρ τα τελευταία χρόνια. Το CRF450 Rally, αποτέλεσμα εκτεταμένων δοκιμών εξέλιξης και τεχνολογικής καινοτομίας, θεωρείται από τις κορυφαίες επιλογές για τους αγώνες ράλι.

Με την αυξανόμενη ζήτηση από ιδιώτες που επιθυμούν να αγωνιστούν με τις εμβληματικές μοτοσυκλέτες της Honda, το νέο μοντέλο έρχεται να καλύψει το κενό στην αγορά. Το CRF450RX Rally έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί απευθείας το KTM 450 Rally, το οποίο μέχρι τώρα κυριαρχεί στα paddocks σε όλο τον κόσμο.

Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για αγορά όταν η Honda ανακοινώσει την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του. Ήδη οι αναβάτες Romain Dumontier με την ομάδα HRC B και οι Jacob Argubright και Paulo Lucci της ιταλικής ομάδας RS Moto Honda, αγωνίζονται με το CRF450RX Rally στο Dakar 2025.

Χαρακτηριστικά Honda CRF450RX Rally
• 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων κατάλληλο για χρήση ράλι
• Πύργος ράλι, σχεδιασμένος για βέλτιστη τοποθέτηση εξοπλισμού πλοήγησης, διατηρώντας παράλληλα ορατότητα.
• Εξωτερικό ρεζερβουάρ και σέλα ράλι, που επιτρέπουν άνετη οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις.
• Συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής που αυξάνουν την απόδοση της ισχύος.
• Φίλτρο αέρα και φιλτροκούτι με ενσωματωμένο ηλεκτρικά για προστασία από τη βρωμιά υπό ακραίες συνθήκες.
• Ενισχυμένο πλαίσιο και αναρτήσεις, προσαρμοσμένα για τις απαιτήσεις των αγώνων ράλι.
• Προστατευτικά εξαρτήματα για την προστασία κρίσιμων λειτουργικών τμημάτων της μοτοσυκλέτας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
• Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, 450cc, υγρόψυκτος, τετράχρονος (SOHC/UNI-CAM).
• Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 σχέσεων.
• Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 36 λίτρα (22L μπροστά, 14L πίσω).
• Φρένα: Διάμετρος μπροστινού δίσκου 300mm, πίσω δίσκου 240mm.
• Πλαίσιο: Αλουμινίου δύο δοκών, με αυτοφερόμενο πλαστική ρεζερβουάρ στο υποπλαίσιο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ο πρώην πρόεδρος της Kove, Zhang Xue, επιστρέφει δυναμικά με το δικό του brand με οχτώ μοντέλα
Η Boss Hoss, η αμερικανική εταιρεία με τις V8 μοτοσυκλέτες-τέρατα, όχι μόνο υπάρχει, αλλά συνεχίζει να γράφει ιστορία!
Η Honda GB350S, με το ρετρό στιλ και τον αυθεντικό χαρακτήρα της, έγινε ο τέλειος καμβάς για πολλές δημιουργικές ιδέες. Οι 25 συμμετέχοντες του διαγωνισμού συνδύασαν ιστορικά μοντέλα μεταμορφώνοντας τα μονοκύλινδρα ρετρό σε μοναδικά έργα τέχνης
Oι ειδικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις έχουν πάντοτε μια ξεχωριστή γοητεία. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Yamaha Ténéré 700 Yamalube, μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να αγοράσεις — μπορείς μόνο να τη κερδίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.