Νεα Μοντελα

Benelli BJ300GS: Sport και Touring

Το πρώτο ταξίδι


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  07.03.2018

Το νέο μοντέλο της Benelli παρουσιάστηκε στην Κίνα και μετά το BN600GT είναι η δεύτερη μοτοσυκλέτα sport touring της εμβληματικής ιταλικής εταιρείας

Οι Κινέζοι ιδιοκτήτες της Benelli παρουσιάζουν ασταμάτητα νέα μοντέλα. Στην EICMA όπως αποδεικνύεται δεν τα είχαμε δει όλα. Αρχές Μαρτίου δόθηκε η συνέχεια.

benelli bj300gs 4

Το BJ300GS παρουσιάστηκε επίσημα στην ασιατική χώρα. Με μια πρώτη ματιά πρόκειται για ένα sport touring μοντέλο βασισμένο στο δικύλινδρο ΒΝ302, μία από τις καλύτερες μικρές naked μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή. Για την μεταμόρφωση του σε sport touring οι άνθρωποι της Benelli, σχεδίασαν ένα τεράστιο φέρινγκ με έναν υπερμεγέθη προβολέα, ενώ στο πίσω μέρος οι βάσεις για top case και πλαϊνές βαλίτσες πιθανότατα να συμπεριλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό του, όπως συμβαίνει και στο TRK 502 που οδηγήσαμε και σας παρουσιάσαμε πριν λίγο καιρό. Στην ίδια λίστα θα δούμε μάλλον και τα προστατευτικά κάγκελα που εξέχουν αρκετά εκατέρωθεν του BJ300GS.

benelli bj300gs 2

Ο κινητήρας των 300 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους και το βάρος του ανέρχεται στα 216 κιλά. Τα υπόλοιπα highlight στον εξοπλισμό του ΒΝ παρέμειναν ανέγγιχτα στο BJ.

benelli bj300gs 5

Θηριώδες ανάποδο πιρούνι, κυματιστοί δίσκοι, παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ, ωραίας σχεδίασης ψαλίδι και μικρό τελικό εξάτμισης κάτω σχεδόν από τον κινητήρα.

benelli bj300gs 3

Το BJ σύντομα θα διατίθεται στην κινεζική αγορά, ενώ άγνωστο παραμένει αν θα έρθει και στην ευρωπαϊκή. Πάντως η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη και για την Ευρώπη αφού ο δικύλινδρος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro4, ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα πως το μοντέλο εξοπλίζεται και με ABS.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.