EICMA 2024 CFMOTO 675NK 2025: Με τρικύλινδρο κινητήρα 90 ίππων
Γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα σε 450ΝΚ και 800ΝΚ
06.11.2024
Το 675NK είναι ένα ακόμη εντυπωσιακό σε σχεδίαση naked από την CFMOTO με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675 κ.εκ που έρχεται να διευρύνει την γκάμα των roadster της κινέζικης εταιρείας
Η σχεδίαση αποτελεί μια εξέλιξη του design που έχουμε δει στα 125NK, 450NK και 800NK. Το 675NK έχει απόδοση 90 ίππων και είναι το πρώτο μοντέλο της CFΜΟΤΟ με το τρικύλινδρο μοτέρ που έχει εξελιχθεί από την ίδια την εταιρεία. Σχεδιάστηκε από το ιταλικό στούντιο Modena 40, προσφέροντας μυώδη, φουτουριστική εμφάνιση, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος και τη μοναδική του σιλουέτα. Το φαρδύ τιμόνι και η λεπτή σέλα που βρίσκεται στα 810 χλστ. εξασφαλίζουν άνεση και ευκολία στη χρήση.
Το CFMOTO 675NK έχει βάρος 175 κιλά (στεγνό). Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 674,2 κ.εκ.με διπλούς εκκεντροφόρους αποδίδει 90 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων με Quickshifter (μόνο για ανέβασμα) και υγρό συμπλέκτη anti-hopping.
Το πλαίσιο του 675NK είναι ατσάλινο περιμετρικό και τα ψαλίδι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις KYB περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και αμορτισέρ με διαδρομή 130 mm. Το σύστημα πέδησης διαθέτει διπλούς δίσκους 300 mm με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων J.Juan μπροστά και έναν δίσκο 220 mm πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα, ενώ τα ελαστικά είναι 120/70 R17 μπροστά και 180/55 R17 πίσω.
Τα όργανα του 675NK αποτελούνται από οθόνη TFT, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται traction control και ABS. Τα φωτιστικά είναι LED και παρέχεται συνδεσιμότητα Bluetooth και Wi-Fi μέσω της εφαρμογής CFMoto Ride.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.