Νεα Μοντελα

Kawasaki Z900 2025: Επένδυση σε ηλεκτρονικά, σχεδίαση και απόδοση κινητήρα

Η νέα Kawasaki Z900 έρχεται με αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και κινητήρα


31.10.2024

Tο εργοστάσιο του Akashi αναβαθμίζει τα ηλεκτρονικά του «supernaked» και βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα


Ένα αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικής υποστήριξης περιλαμβάνει feedback από τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) και το αμφίδρομο quickshifter (KQS) της Kawasaki, το οποίο λειτουργεί από τις 1500 στροφές. Χάρη στο ηλεκτρονικό cruise control και το νέο σύστημα πλοήγησης “turn-by-turn” της Kawasaki, η μετάβαση από το σημείο Α στο σημείο Β γίνεται πλέον ευχάριστη και ομαλή.

Η σχεδίαση sugomi προσφέρει αιχμηρό και εντυπωσιακό στυλ, κάνοντας χρήση μεταλλικών στοιχείων που υποδηλώνουν την φιλοσοφία που κρύβεται κάτω από «σώμα» της μοτοσυκλέτας.

hi 25ZR900T 40SGY1ARFB00D A.003

Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 948 κ.εκ. διαθέτει βελτιωμένη απόκριση και περισσότερη δύναμη στις μεσαίες στροφές, ενώ το νέο ηλεκτρονικό γκάζι προσφέρει ακριβή έλεγχο. Η ισχύς έχει είναι κατά ένα ίππο μεγαλύτερη (από 123 σε 124 ίππους).Η προηγμένη διαχείριση της Kawasaki μέσω της IMU διαχειρίζεται πολλαπλές λειτουργίες, ενώ οι νέες ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων της Nissin (2x300 χλστ. μπροστά – 250 χλστ. πίσω), σε συνδυασμό με τα ελαστικά Dunlop Sportmax Q5A, προσφέρουν γραμμική απόκριση στο φρενάρισμα.

Η νέα, ανανεωμένη εμφάνιση της Z900 περιλαμβάνει συμπαγείς προβολείς, προηγμένα LED φώτα στο πίσω μέρος, και πλευρικά τμήματα από αλουμίνιο. Η νέα, πιο άνετη σέλα είναι επίπεδη, βρίσκεται 830 χλστ από το έδαφος (χαμηλή στα 810 χλστ) επιτρέποντας στον αναβάτη να κινείται εύκολα και να διατηρεί την προσοχή του στην TFT οθόνη 5 ιντσών, η οποία προσφέρει πλήρως ψηφιακή απεικόνιση και περιλαμβάνει το cruise control ως στάνταρ χαρακτηριστικό. Το νέο αλουμινένιο τιμόνι τύπου fat bar προσφέρει βελτιωμένo έλεγχο.

hi 25ZR900S 40SRD1DRF3CG A.001

Σε μια καινοτομία για την Kawasaki, το σύστημα πλοήγησης “turn-by-turn” εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων, ενώ η εφαρμογή Rideology επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει διάφορες λειτουργίες με φωνητική εντολή.

Η Z900 του 2025 έχει επωφεληθεί από νέα προφίλ εκκεντροφόρων που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνουν τη ροπή στις χαμηλές στροφές, με νέες ρυθμίσεις της ECU που οδηγούν σε βελτίωση έως και 16% στην κατανάλωση καυσίμου και μείωση εκπομπών CO2 σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το σύστημα KTRC της Kawasaki προσφέρει έλεγχο πρόσφυσης, ενώ τα ενσωματωμένα riding modes και τα ρυθμιζόμενα power modes προσαρμόζονται στις ανάγκες του αναβάτη.

hi 25MY Kawasaki Z900 SE EW Desktop 1920x1152px.002

Η προηγμένη σχεδίαση sugomi δεν περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση της νέας Z900. Τα LED φώτα στο πίσω μέρος έχουν 3D όψη που προσφέρει σύγχρονη αισθητική, ενώ ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει θύρα USB Type-C (στάνταρ στον εξοπλισμό της έκδοσης SE) για φόρτιση συσκευών.

Εκτός από την βασική έκδοση, η Special Edition διαθέτει ανώτερης ποιότητας ανάρτηση (με αμορτισέρ Öhlins πίσω), φρένα Brembo και ειδικά χρώματα και γραφικά. Στην Ευρωπαϊκή αγορά, θα διατίθενται επίσης εκδόσεις των 70 kW και 35 kW για κάτοχους διπλωμάτων A2, διευρύνοντας την πρόσβαση στο συναρπαστικό Z σε μεγαλύτερη γκάμα αναβατών.

Χρώματα Z900
• Z900: Metallic Spark Black/Metallic Carbon Gray/Ebony, Metallic Carbon Gray/Metallic Phantom Silver/Candy Persimmon Red, Metallic Moondust Gray/Metallic Spark Black/Candy Lime Green
• Z900SE: Metallic Matte Graphite Gray/Ebony/Metallic Graphite Gray (Η έκδοση SE δεν διατίθεται σε έκδοση 70 kW)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Kymco που γιορτάζει φέτος την 60η επέτειο από την ίδρυσή θα παρουσιάσει τουλάχιστον τρία πολύ ενδιαφέροντα νέα μοντέλα
Η γερμανική εταιρεία προέβει σε αναβαθμίσεις που καθιστούν τα δυο μοντέλα ιδανικές επιλογές για αναβάτες οδηγούς που επιθυμούν την απόλυτη απόδοση, τόσο σε αγωνιστικές συνθήκες όσο και σε καθημερινή χρήση
Tο εργοστάσιο του Akashi αναβαθμίζει τα ηλεκτρονικά του «supernaked» και βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα
Το DS800X, φαίνεται να συνδυάζει μικρότερο κυβισμό με ακόμα πιο χωμάτινο προσανατολισμό

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.