Η Kawasaki ανανέωσε την adventure touring, με σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά, έφτασε τα 1.099 κ.εκ. από 1.043 κ.εκ., με αύξηση της διαδρομής των εμβόλων κατά 3 mm. Η iσχύς του έφτασε τους 133,2 ίππους στις 9.000 rpm (από 118,4 ίππους) και η ροπή τα 11,4 kgm στις 7.600 rpm (από 10,4 kgm). Οι εισαγωγές των εσωτερικών κυλίνδρων είναι μακρύτερες με στόχο την αυξημένη απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές (4.000-7.000 σ.α.λ.).
Το επαναρυθμισμένο σύστημα Kawasaki Quick Shifter (KQS) λειτουργεί από τις 1.500 rpm. Το γρανάζωμα, έχει μακρύτερη πρώτη σχέση και κοντύτερες τις υπόλοιπες για βελτιωμένη απόδοση σε ταξιδιωτικές συνθήκες.
Η έκδοση SE διαθέτει ηλεκτρονικές αναρτήσεις Showa, οι οποίες βελτιώνουν την άνεση και την προσαρμοστικότητα στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.
Η πίσω δισκόπλακα, είναι πλέον 260 mm (από 250 mm), για καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα.
Το Traction control και το ABS έχουν λειτουργία cornering. Διαθέτει Power modes και Riding modes για προσαρμογή σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες, παροχή USB-C, KTRC (traction control), συνδυασμένη λειτουργία φρένων. Η οθόνη με συνδεσιμότητα στην εφαρμογή Rideology, υποστηρίζει πλέον και φωνητικές εντολές.
Το μοντέλο διατηρεί την ίδια εμφάνιση, διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις (Standard, S και SE) και νέα χρώματα για το 2025:
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.