Νεα Μοντελα

CFMOTO 675 NK: Με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 95 ίππων

Ένα από τα μοντέλα του 2025


27.08.2024

Μετά το σπορ 675 SR-R, η CFmoto ετοιμάζεται να λανσάρει τη «γυμνή» έκδοση 675NK, εξοπλισμένη με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα των 95 ίππων

Η κινέζικη εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της και, μετά την παρουσίαση του 675 SR-R, που είναι εξοπλισμένο με νέο τρικύλινδρο κινητήρα ετοιμάζεται να λανσάρει την naked έκδοση. Το 675NK που εντοπίστηκε στην Κίνα πριν από λίγες ημέρες, φαίνεται πως βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης, οπότε θεωρείται δεδομένο πως θα το δούμε μέσα στο 2025.

Το 675NK μοιράζεται προφανώς πολλές από τις τεχνικές λύσεις του supersport 675 SR-R. Φέρει τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα με 95 ίππους, που με βάρος μόλις 54 κιλά είναι από τους ελαφρύτερους στην κατηγορία του.

cfmoto 675nk spy photos 2

Το 675NK διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του SR-R, ωστόσο τα προσαρμόζει στο γυμνό concept. Το πλαίσιο αλουμινίου και το ανάποδο πιρούνι προέρχονται από την σπορ έκδοση και εγγυώνται στιβαρή δομή και ποιοτική απόδοση. Ωστόσο, ως naked, το NK δεν δεν έχει φέρινγκ, αν και το σύνολο προβολέα πλαϊνών πλαστικών δίνει μια συμπαγή εικόνα και υπόσχεται πως θα προστατεύει τον αναβάτη.

Σε ό,τι αφορά το πακέτο εξοπλισμού, το NK θα διαθέτει traction control, quickshifter, φώτα LED και μια TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Αν όλα τα παραπάνω συνδυαστούν με προσιτή τιμή τότε το 675 NK θα αποτελέσει μια από τις πλέον ελκυστικές επιλογές στην κατηγορία.

Η παρουσίαση του νέο μοντέλου του CFMOTO θα μπορούσε να γίνει στην EICMA 2024 και η διάθεσή του στην Ευρώπη να ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι Κινέζοι κατασκεύασαν μια μοτοσυκλέτα που δεν μοιάζει μόνο με MV Agusta αλλά βασίζεται σε κινητήρα της ιταλικής εραιρείας
Μετά το σπορ 675 SR-R, η CFmoto ετοιμάζεται να λανσάρει τη «γυμνή» έκδοση 675NK, εξοπλισμένη με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα των 95 ίππων
Ένα muscle bike με 150 ίππους και ελαφρύτερο κατά 50 κιλά από τον προκάτοχό του. Οι Ιάπωνες του Young Machine έχουν τις πληροφορίες και εμείς ελπίζουμε να το δούμε σύντομα στους δρόμους
Τρεις μήνες πριν από την EICMA και οι φήμες για νέα μοντέλα αρχίζουν να γίνονται όλο και περισσότερες. Όπως όλα δείχνουν η Kawasaki θα λανσάρει crossover με τον δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στα Z500, Ninja 500 και Eliminator

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.