Honda: Οι Ιάπωνες εξελίσσουν τετρακύλινδρο CBR400RR με E-Clutch
Οι πληροφορίες έρχονται από το καλά πληροφορημένο ιαπωνικό περιοδικό Young Machine
26.08.2024
Καλά πληροφορημένες ιαπωνικές πηγές αναφέρουν ότι η Honda εξελίσσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. που θα τροφοδοτήσει ένα γυμνό και ένα supersport
Το 2022 , το τετρακύλινδρο Honda CB400SF/SB σταμάτησε να πωλείται στην Ιαπωνία. Όχι επειδή δεν πούλαγε αλλά επειδή η περαιτέρω εξέλιξή του κρίθηκε ασύμφορη από τους ιθύνοντες της big H. Έτσι οι λάτρεις των μικρών τετρακύλινδρων της Honda έμειναν χωρίς επιλογές, αν και σύμφωνα με τους συναδέλφους στο young-machine.com δεν θα περιμένουν πολύ.
Αρχικά θεωρήθηκε πιο λογικό να προχωρήσει σε αλλαγές στον κινητήρα του CB400SF/SB έτσι ώστε να μπορεί να εναρμονιστεί στις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων. Οι Ιάπωνες συνάδελφοι διαβεβαιώνουν ότι ο κινητήρας θα είναι νέος. Σε αυτόν θα βασιστούν οι σύγχρονες εκδοχές του CB400 Super Four και του CBR 400RR.
Μαζί με τον κινητήρα θα σχεδισταστεί και νέο πλαίσιο. Το περιμετρικό θα αντικατασταθεί με ένα τύπου διαμάντι που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Ένας τρόπος ώστε να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Ο νέος κινητήρας θα μπορούσε να δώσει ζωή σε τουλάχιστον τρία μοντέλα. Ένα γυμνό CB 400 Super Four με στρογγυλό προβολέα, ένα CB 400 Bol d’ Or με «μπικίνι» φέρινγκ και ένα supersport CBR400RR που θα αποδεικνυόταν άμεσος αντίπαλος του Kawasaki Ninja ZX-4RR, αλλά και των KOVE 450 RR, CFMOTO 500SR VOOM.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως θα υπάρξουν δύο εκδόσεις. Η μία θα φέρει συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και η άλλη το E-Clutch, όπως η Honda έκανε στην περίπτωση των CB650R και CBR650R.
Αν τελικά οι πληροφορίες των ιαπωνικών μέσων είναι έγκυρες θα δούμε μέχρι το τέλος του 2024 τα τετρακύλινδρα 400άρια της Honda.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.