07.08.2024
Και όμως υπάρχει. Κατασκευάζεται από μια κινέζικη εταιρείας, άγνωστη στην Ευρώπη, μοιάζει με CFMOTO 800MT και πωλείται με στάνταρ το καλάθι
Όπως όλα τα σύγχρονα adventure φέρει TFT οθόνη 7 ιντσών που μεταξύ άλλων διαθέτει έλεγχο πίεσης ελαστικών. Μπορεί επίσης να συνδεθεί με κινητό τηλέφωνο και να γίνει GPS. Οι λειτουργίες του ελέγχονται από πολυδιακόπτη στο αριστερό μπλοκ του τιμονιού. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED συμπεριλαμβανομένων και των προβολέων του side car.
Υπάρχει επίσης χερόφρενο, ενώ όπως μας ενημερώνει ο κατασκευαστές η απόσταση από το έδαφος είναι ίδιας με «συμβατικά» adventure της κατηγορίας Α2. Έτσι γίνεται πιο εύκολη η διάσχιση χωματόδρομων.
Ο μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας έχει κυβισμό 450cc, μέγιστη ροπή 37N.m στις 7.000 rpm και μέγιστη ισχύ 45hp στις 8.000 rpm. Για να καλύψει τις ανάγκες όλων των τύπων εδάφους, το σύστημα ανάρτησης του SUV·500 είναι επίσης πιο επιθετικό. Φαίνεται ότι το SUV δεν χρησιμοποιεί την απορρόφηση κραδασμών της παραδοσιακής δομής περισκοπίου. ·Το 500 είναι κοντά σε αυτό του συστήματος ανάρτησης HOSSACK. Η δομική μορφή διαχωρίζει τη λειτουργία του αμορτισέρ και τη λειτουργία διεύθυνσης σε κάποιο βαθμό, κάτι που είναι ευεργετικό για τη βελτίωση της οδηγικής άνεσης.
Όλοι οι τροχοί, συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας, είναι 17 ιντσών. Στον στάνταρ εξοπλισμό του επίσης περιλαμβάνονται μεγάλες σχάρες, προστατευτικές μπάρες για το καλάθι και την μοτοσυκλέτα. Η τιμή του στην Κίνα είναι 39.800 γιουάν (5.074 ευρώ).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.