Νεα Μοντελα

Suzuki GSX-S 1000 Evo: Με αγωνιστικό DNA

Θα πωλείται μόνο στην Ελβέτία σε 9 χρωματικές παραλλαγές


17.07.2024

Δεν πρόκειται για δημιούργημα Ιαπώνων αλλά Ευρωπαίων και μάλιστα Ελβετών


Μια custom αριθμημένη έκδοση του naked της Suzuki, δημιουργήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της εταιρείας του Hamamatsu στην Ελβετία.

Διατηρεί πρακτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της βασικής έκδοσης, με διαφορές σε πολύ συγκεκριμένα σημεία. Έχει πιο κοντή βάση πινακίδας, και φέρει μικρό μασκάκι που ενώνει τον προβολέα με τα όργανα. Ωστόσο η εμφάνιση του είναι αυτό που το κάνει να διαφέρει τελείως από την βασική έκδοση.

Suzuki GSX S 1000 Evo 5

Το Suzuki GSX-S 1000 Evo δεν έχει ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά εννέα διαφορετικά φινιρίσματα βασισμένα σε τρία χρώματα. Η τυπική παλέτα περιλαμβάνει Espada Tinted Metallic, Triton Blue Metallic και Glass Sparkle Black. Επιπλέον, προσφέρει τρία επιπλέον σετ διακόσμησης σε μπλε, χρυσούς και κόκκινους τόνους, που τροποποιούν σημεία των πλαστικών, ιδιαίτερα τα logo και τα αυτοκόλλητα που παραπέμπουν στην εταιρεία και το μοντέλο.

O γνωστός τετράχρονος τετρακύλινδρος σε σειρά των 999 κ. εκ. του GSX-R K5 έχει πλέον νέους εκκεντροφόρους, νέα ελατήρια βαλβίδων, διαφορετικό συμπλέκτη (περιορισμένης ολίσθησης), νέο φιλτροκούτι και νέο σύστημα εξάτμισης 4 σε 2 σε 1. Νέα είναι επίσης τα σώματα ψεκασμού καθώς και το ηλεκτρονικό γκάζι.

Suzuki GSX S 1000 Evo 8

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ιπποδύναμη είναι 152 hp @ 11.000 σ.α.λ. , ενώ η μέγιστη τιμή ροπής 106 Nm @ 9.250 σ.α.λ.. Όπως τονίζουν από την Suzuki, μεγάλη έμφαση δόθηκε στην απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με το κύριο χαρακτηριστικό του ανανεωμένου μοτέρ να είναι η πιο γραμμική καμπύλη ροπής. To GSX-S 1000 Evo μπορεί να εξοπλισθεί με τελικό SC Project S1 το οποίο προσθέτει 1,4 ίππους και 1,4 Nm ροπή.

Το GSX-S 1000 στην Ελλάδα πωλείται 13.995 ευρώ

Κάθε σύγχρονη μοτοσυκλέτα που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να εφοδιάζεται με τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εξαίρεση στον κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει το νέο GSX-S 1000 το οποίο εφοδιάζεται με την αναβαθμισμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών SIRS (Suzuki Intelligent Ride System). Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προφίλ οδήγησης (Active, Basic e Comfort) τα οποία διαμορφώνουν την κατανομή της ισχύος αναλόγως με το άνοιγμα του γκαζιού.

Suzuki GSX S 1000 Evo 2

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) μπορεί να ρυθμιστεί πλέον σε πέντε επίπεδα (από τρία) ενώ υπάρχει και η επιλογή απενεργοποίησής του. Νέο επίσης είναι το quickshifter που επιτρέπει τις αλλαγές σχέσεων (ανεβάσματα και κατεβάσματα) χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Επιπλέον, υπάρχει το σύστημα Low RPM Assist που κάνει πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη στους μποτιλιαρισμένους δρόμους.

Η σε σχήμα οχταγώνου έγχρωμη οθόνη TFT πέραν των κλασσικών πληροφοριών παρέχει ενδείξεις για γυρολόγιο στην πίστα, για το επίπεδο καυσίμου, για τη μέση και την στιγμιαία κατανάλωση, για το quickshifter, για το προφίλ οδήγησης και για το traction control.

Suzuki GSX S 1000 Evo 3

Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν έχει υποστεί κάποια μετατροπή, παραμένοντας ίδιο με αυτό του προκατόχου του. Το αυτό ισχύει και για τις αναρτήσεις, όπου συναντούμε ένα ανάποδο πιρούνι της Kayaba πλήρως ρυθμιζόμενο και μονό αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο, της ίδιας μάρκας, πίσω. Καμία αλλαγή δεν έχει γίνει και στο σύστημα πέδησης, με την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας να αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310 mm με ακτινικές μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει και σύστημα ABS της Bosch. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Dunlop Sportmax Roadsport 2 .

Το GSX-S 100 Evo έχει 1.100 Ελβετικά φράγκα (1.127 ευρώ) επιβάρυνση στην τιμή της βασικής έκδοσης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν πρόκειται για δημιούργημα Ιαπώνων αλλά Ευρωπαίων και μάλιστα Ελβετών
Η Yamaha Motor Europe παρουσίασε τo τελευταίο project της custom σειράς Yard Built με τον τίτλο «Back to the Paddock», στο διάσημο φεστιβάλ Wheels & Waves στο Biarritz της Γαλλίας
Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή
Οι Ιταλοί αποκάλυψαν πλήρως το Hyperscooter στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής και το online σύστημα πρoπαραγγελιών άνοιξε με πολλές από τις 700 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.