10.07.2024
Οι Ιταλοί παρουσιάζουν ένα ακόμη «έργο τέχνης» με δύο τροχούς. Μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει άψογα την τεχνολογία με το design
Γεννήθηκε στο Βαρέζε. Καρπός της δημιουργικής συνεργασίας του Stephane Zache και του κέντρου σχεδιασμού MV Agusta CRC στον Άγιο Μαρίνο. Πρόκειται για περιορισμένη έκδοση μόλις 500 μονάδων. Το Superveloce 1000, μαζί με το LXP Enduro Veloce, χάρασουν τη νέα πορεία της MV Agusta, που παρ’ ότι πέρασε στα χέρια του Pierer Group διατήρησε όλες τις ιδιαιτερότητες και την ταυτότητα της Ιταλικής μάρκας.
Το σήμα κατατεθέν της σειράς Super Veloce έχει πάρει θέση στο φέρινγκ της μοτοσυκλέτας που ενσωματώνει άψογα τα λειτουργικά αεροδυναμικά φτερά. Άλλωστε η Agusta ήταν η πρώτη που τα χρησιμοποίησε το 1972. Η πλέξη των ζαντών αλουμινίου και οι τέσσερις εξατμίσεις της Akrapovic είναι λεπτομέρειες που θυμίζουν την θρυλική F4.
Υπάρχουν 41 εξαρτήματα από ανθρακονήματα, από την βάση της TFT οθόνης μέχρι το προστατευτικό της αλυσίδας, ολόκληρο το φέρινγκ. Οι βίδες τιτανίου συμβάλουν στο χαμηλό βάρος της Superveloce 1000 Serie Oro που φτάνει τα 209 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα με πλάκες αλουμινίου και μονόμπρατσο ψαλίδι. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ημι-ενεργητική ανάρτηση είναι της Öhlins, με ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm με επεξεργασία επιφάνειας TiN και μονό αμορτισέρ. Για τη βελτιστοποίηση της ευστάθειας υπάρχει το ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins που μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα, αλλά και να αφήνει τον αναβάτη να ρυθμίζει χειροκίνητα.
Τα φρένα είναι Brembo με μπροστινούς δίσκους 320 χλστ. και 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Stylema, και ακτινική τρόμπα, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 220 χλστ. που συνδυάζεται δαγκάνα Brembo 2 εμβόλων.
Το ABS έχει δύο διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης. Στη λειτουργία Sport, ενεργεί και στους δύο άξονες των τροχών, με ενεργή τη λειτουργία στροφής και την RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation). Η τελευταία κρατά τον πίσω τροχό στο έδαφος σε περίπτωση ακραίου φρεναρίσματος, επιτρέποντας τη βελτιστοποίηση της ισχύος του συστήματος και στους δύο άξονες. Στη λειτουργία Race, το ABS είναι λιγότερο επεμβατικό, απενεργοποιείται πίσω όπως και η λειτουργία στις στροφές, ενώ το σύστημα RLM παραμένει ενεργό, αλλά επιτρέπει μεγαλύτερη, αν και ελεγχόμενη, ανύψωση του πίσω τροχού.
Για το Superveloce 1000 Serie Oro, η Pirelli δημιούργησε μια αποκλειστική έκδοση του Diablo Supercorsa SP V4 με κόκκινο προφίλ.
Φέρει επίσης την πιο πρόσφατη εξέλιξη του τετρακύλινδρου κινητήρα του, που διαθέτει ισχύ 208 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 116,5 Nm στις 11.000 σ.α.λ.
Τα ηλεκτρονικά περιλαμβάνουν σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί) με οκτώ επίπεδα παρέμβασης: δύο για υγρές ή ολισθηρές επιφάνειες, τρία για χρήση στο δρόμο και τρία για την πίστα.
Το Front Lift Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, λειτουργεί με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από την αδρανειακή πλατφόρμα και αντί να εμποδίζει τη μοτοσικλέτα να κάνει σούζα, διατηρεί την βέλτιστη γωνία. για να αξιοποιήσει την καλύτερη επιτάχυνση. Λειτουργεί σε συνδυασμό με το Launch Control.
Υπάρχουν τρία Riding Modes, Rain, Sport, Race και ένα που μπορεί να προσαρμοστεί από τον ιδιοκτήτη (Custom).
Το quickshifter EAS 4.0 λειτουργεί αφήνει τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα σχέσεων, ακόμα και με ανοιχτό το γκάζι.
Το Superveloce 1000 Serie Oro έχει ενσωματωμένο GPS, το οποίο επικοινωνεί με την εφαρμογή MV Ride. Χάρη σε αυτό είναι δυνατό να εισαγάγετε τον προορισμό και να δείτε τη διαδρομή turn by turn γωνία στην έγχρωμη οθόνη TFT 5,5". Υπάρχει επίσης δυνατότητα να αποθηκευτούν τα δεδομένα μιας διαδρομής (ταχύτητα, γωνία κλίσης, το υψόμετρο και τους χρόνους ταξιδιού).
Για την ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού βρίσκουμε και τον δορυφορικό συναγερμό με μονάδα Mobisat που μπορεί να διαχειριστεί μέσω της εφαρμογής Greenbox, μια υπηρεσία που παρέχεται δωρεάν στον ιδιοκτήτη για τον πρώτο χρόνο.
Όπως με κάθε MV Agusta Limited Edition, όποιος αγοράσει ένα Superveloce 1000 Serie Oro θα λάβει κιτ που περιλαμβάνει το πιστοποιητικό γνησιότητας και προέλευσης της μοτοσυκλέτας, κάλυμμα, σέλα συνεπιβάτη σε δέρμα και Alcantara, τα μαρσπιέ και η χειρολαβή συνεπιβάτη, προστατευτικά από ανθρακονήματα, μαντέτες φρένου και συμπλέκτη επεξεργασμένοι με CNC και ρυθμιστές ύψους ψαλιδιού.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.