Νεα Μοντελα

CFMOTO 500SR VOOM: Με τετρακύλινδρο κινητήρα και νεορετρό αισθητική (Video)

Ένα supersport που συνδυάζει άψογα την σύγχρονη τεχνολογία με την ρετρό εμφάνιση


17.05.2024

Κάθε φορά που η CFMOTO παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο, πάντα τραβάει την προσοχή!

Αυτή τη φορά το κάνει ξανά για αρκετούς λόγους με την παρουσίαση του 500SR Voom, μια εντυπωσιακή σπορ μοτοσυκλέτα με την πρώτη ματιά με πολύ ενδιαφέρουσες τεχνολογικές λύσεις.

Μια σπορ μοτοσυκλέτα που αρχικά τραβάει την προσοχή με την σχεδίασή της που συνδυάζει avant-garde και ρετρό γραμμές με μεγάλη επιτυχία.

CFMOTO 500SR VOOM 6

Το μπροστινό μέρος με τους δύο στρογγυλούς προβολείς, το σχήμα του φέρινγκ με την «κοντή» ζελατίνα μας μεταφέρουν στις τάσεις των σπορ μοτοσυκλετών που επικρατούσαν την δεκαετία του '80 ή τις αρχές του '90 (Honda CBR400R, Suzuki GSX-R400, Kawasaki ZXR400). Οι προβολείς δεν εκπληρώνουν μόνο την κλασσική λειτουργία, αφού βλέπουμε ότι περιορίζονται στην περιφέρεια ενώ το εσωτερικό αναλαμβάνει τον ρόλο των εισαγωγών αέρα. Τα ψηλά τοποθετημένα πλαϊνά τελικά των εξατμίσεων και όλο το «κουστούμι» ολοκληρώνουν ένα πολύ εντυπωσιακό σύνολο. Οι bar-end καθρέφτες δίνουν επίσης έναν vintage και κομψό αέρα.

CFMOTO 500SR VOOM 3

Έχουμε να κάνουμε με μια μοτοσυκλέτα του «μισού λίτρου», ωστόσο αυτό που την διαφοροποιεί από τα μικρομεσαία supersport της κινέζικης εταιρείας είναι ότι έχει χρησιμοποιηθεί τετρακύλινδρος κινητήρας και όχι δικύλινδρος.

Οι τέσσερις εν σειρά κύλινδροι του Voom θέλουν επίσης να θυμίζουν τη χρυσή εποχή των σούπερ σπορ μεσαίου κυβισμού της δεκαετίας του '80, με τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς που ισχύουν σήμερα.

Δεν έχουν δοθεί στοιχεία, αλλά περιμένουμε ισχύ μεταξύ 70 και 80 ίππων ισχύος και τελική ταχύτητα πάνω από 230 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, βλέπουμε μια μεγάλη οθόνη TFT (σίγουρα με συνδεσιμότητα), σταμπιλιζατέρ τιμονιού, φώτα full-LED, συμβατικό κλειδί (όχι keyless), έλεγχο πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών, σύστημα μέτρησης κλίσης, προγράμματα οδήγησης και traction control

Σύμφωνα με την CFMOTO το μοντέλο θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην Κίνα, αλλά δεν ανακοίνωσε αν και πότε θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.