Νεα Μοντελα

Το Yamaha PG-1 είναι ο αντίπαλος του Honda CT125 Hunter Cub

Προς το παρόν για την αγορά της Ασίας


04.12.2023

Όποτε παρουσιάζεται ένα «παπί» γίνεται χαμός, ενώ τα τελευταία χρόνια μας έχει κάνει εντύπωση πως υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα δίκυκλα του είδους με off road χαρακτηριστικά


Το Hunter Cub είναι ένα από τα 10 δημοφιλέστερα 125 στην Ιαπωνία. Το πιο σκληροτράχηλο «παπί» της Honda διαθέτει ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση, λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από το C 125, προστατευτικές φυσούνες στο πιρούνι, μεγάλη σχάρα, προστατευτικά κάγκελα και ποδιά κινητήρα. Είναι το «παπί» που θα διασχίσει ακόμη και βατούς χωματόδρομους, αλλά δεν έρχεται στην Ευρώπη.

yamaha pg 1 2024 5

Το Hunter Cub λοιπόν βρήκε αντίπαλο. Το PG-1 παρουσιάστηκε πρόσφατα από την Yamaha. Λέτε αυτό να το δούμε στην Ελλάδα;

Κοιτάξτε τα χοντρά ελαστικά με τα τακούνια που είναι τοποθετημένα σε ζάντες με ακτίνες 16 ιντσών. Το «γυμνό» ψηλό τιμόνι. Το λιτό κουστούμι με τα αλουμινένια προστατευτικά και τις φυσούνες.

Σέλα σε δύο κομμάτια, μεγάλη χειρολαβή για τον συνεπιβάτη, όργανα αποτελούμενα από δύο οθόνες, στρογγυλός προβολέας.

Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος με τον κύλινδρο σε οριζόντια θέση. Έχει χωρητικότητα 114 κ.εκ. και ισχύ 10 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι ημιαυτόματο τεσσάρων σχέσεων. Αυθεντικό «παπί» δηλαδή.

yamaha pg 1 2024 3

Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη χαμηλά, αλλά παραμένει προστατευμένη από ένα μεγάλο κάλυμμα. Το PG-1 φρενάρει μέσω ενός δισκόφρενου μπροστά και ενός ταμπούρου πίσω.

Στην λίστα με τα αξεσουάρ βλέπουμε χούφτες για το τιμόνι, ποδιά για τον κινητήρα, μεγαλύτερες σχάρες ακόμη και μία για πάνω από τον προβολέα, number plate, ψηλό μπροστινό φτερό, μάσκα πάνω από το τιμόνι, χρωμιωμένο προστατευτικό εξάτμισης.

Το PG-1 είναι διαθέσιμο στην Ταϊλάνδη σε τιμή 1.280 ευρώ (48.700 μπατ).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.