13.11.2023
Η Keeway αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό σε νέες κατηγορίες και το TX450R είναι η απόδειξη
Από μια γκάμα γεμάτη scooter και μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ., το 2022 είδαμε ένα cruiser V2. Μείναμε εντυπωσιασμένη όταν είδαμε από κοντά στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας το καλοφτιαγμένο V302 C. Πριν από λίγες ημέρες η Keeway παρουσίασε μια ακόμη ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα.
Είναι μια «καθαρόαιμη» Rally μοτοσυκλέτα και αυτό γίνεται αντιληπτό από τα τρία ρεζερβουάρ, χωρητικότητας 28 λίτρων. Το δύο στο μπροστινό μέρος εκτείνονται μέχρι τον κινητήρα κατεβάζοντας χαμηλότερα το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το δεύτερο βρίσκεται πίσω. Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι από αλουμίνιο και το βάρος της μοτοσυκλέτας, χωρίς υγρά, είναι 142 κιλά.
Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος 449 κ.εκ. με ισχύ 43 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 3,9 kgm στις 7.000 σ.α.λ. Η εκκίνηση σου γίνεται με μίζα αλλά υπάρχει και μανιβέλα.
Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι διαδρομής 280 χλστ. και αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού με διαδρομή 90 χλστ. Υπάρχει και αμορτισέρ τιμονιού.
Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών με ελαστικό 90/90 και ο πίσω 18 ιντσών με ελαστικά 140/70. Δύο δίσκοι, 270 χλστ. και 240 χλστ. μπροστά και πίσω αντίστοιχα φρενάρουν την μοτοσυκλέτας μέσω δαγκανών της Nissin και ABS.
Δεν ξέρουμε αν αποτελεί μοντέλο παραγωγής πάντως η μοτοσυκλέτα της Keeway μπορεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του Kove 450 Rally.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.