10.11.2023
Η SYM μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των crossover scooter με ένα μοντέλο που θα ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του
Η σχεδίαση ακολουθεί τα πρότυπα της κατηγορίας. Επιβλητική εμφάνιση, με μικρή μετωπική επιφάνεια, διπλούς προβολείς, αποσπώμενη από τα πλαστικά της «ασπίδας» ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες, ελαστικά «παντός εδάφους» μεγάλη σέλα, ψηλό και γυμνό τιμόνι. Και κάπου εδώ οι ομοιότητες με scooter 350-400 κ.εκ. σταματάνε.
Ο λόγος είναι πως ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας των 399 κ.εκ. είναι τοποθετημένος κεντρικά. Όπως σε μια μοτοσυκλέτα. Το μοναδικό scooter μα ίδια διάταξη είναι το κατά πολύ ακριβότερο Honda X-ADV. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα και έτσι είμαστε σίγουροι πως η συμπεριφορά του ADX TG στο δρόμο θα είναι ανώτερη από αυτή των συμβατικών maxi scooter.
Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 35 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή τα 37,22 Nm στις 5.500 σ.αλ.
Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού. Το σύστημα πέδησης με δισκόφρενο 275 χλστ. που συνδυάζεται με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων και ένα ακόμη πίσω 220 χλστ αναλαμβάνουν την επιβράδυνση και ακινητοποίηση του scooter.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Maxxis.
Όσον αφορά τις διαστάσεις του scooter, το μεταξόνιο είναι 1.535 χλστ. και η σέλα απέχει από το έδαφος 790 χλστ. Το ρεζερβουάρ διαθέτει χωρητικότητα 13,5 λίτρων.
Οι επιθετικοί προβολείς, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και το μοντέλο της SYM είναι εξοπλισμένο με σύστημα Keyelss, οθόνη TFT και Traction Control.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.