Νεα Μοντελα

EICMA 2023 - Honda NX500 2024

Ο αντικαταστάτης του CB500X


07.11.2023

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες για την ελληνική αγορά είναι η νέα NX500 που θα αντικαταστήσει στην γκάμα της Honda το best seller CB500X

Από την δεκαετία του 90 είχαμε να δούμε το όνομα NX σε μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Τότε έφεραν μονοκύλινδους κινητήρες, στην εποχή μας έρχονται με δικύλινδρο 471 κ.εκ., ισχύ 48 ίππους στις 8.600 σ.α.λ. και ροπή 43Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας που γνωρίζουμε από την σειρά CB διαθέτει νέες ρυθμίσεις στην κεντρική μονάδα ελέγχου.

458560 24 500

Σε αντίθεση με το CB500X, το ΝΧ500 2024 είναι εξοπλισμένο με έλεγχο πρόσφυσης HSTC που μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Ο προβολέας LED είναι νέας σχεδίασης και το NX φέρει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών. Είναι συμβατή με την εφαρμογή Honda RoadSync για Android kai iOS, η οποία επιτρέπει την πλοήγηση, την πραγματοποίηση κλίσεων, την λήψη μυνημάτων και ακρόασης μουσικής. Το NX500 είναι εφοδιασμένο και με το σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που προειδοποιεί τους χρήστες του δρόμου σε ενδεχόμενο απότομο φρενάρισμα.

458508 24YM NX500

Το ατσάλινο πλαίσιο – τύπου διαμάντι με σωλήνες διατομής 35χλστ. παραμένει ίδιο στο ΝΧ500. Το βάρος του είναι 196 κιλά, τρία λιγόρτερα από του CB500X.

Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή άξονα 135χλστ. (150χλστ. διαδρομή πιρουνιού), διαθέτει διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες.

Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα (ανάλογο αυτών που συναντάμε σε σπορ μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού) με το μεγάλης διαμέτρου έμβολο και τη διαδρομή του άξονα 135 χλστ. (60mm διαδρομή αμορτισέρ) εξασφαλίζει άριστη απόκριση της ανάρτησης και διαχείριση θερμοκρασίας. Έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων με νέους βελτιστοποιημένους συντελεστές ελατηρίων και ρυθμίσεις απόσβεσης. To ψαλίδι, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι πάχους 2χλστ.

458518 24YM NX500

Ο εμπρός τροχός 19” από χυτό αλουμίνιο – ελαφρύς χάρη στα πιο λεπτά μπράτσα – μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος για μεγαλύτερη ευκολία στο στρίψιμο. Συνεργάζεται με τον πίσω τροχό 17” Ελαστικά τύπου trail έχουν διάσταση 110/80-R19 μπροστά και 160/60-R17 πίσω. Η κατανομή βάρους έχει αναλογία 48,7/51,3. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.445χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 27,5°/108χλστ.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα 296 χλστ μπροστά με δαγκάνα δύο εμβόλων και 240 χλστ. πίσω με δαγκάνε ενός εμβόλου.

458550 24YM NX500

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα

Θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο, μαύρο ματ και λευκό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.