21.09.2023
Ένας κλώνος του Moto Guzzi V85TT παρουσιάστηκε στην Κίνα και αν δεν πρόκειται για ένα προϊόν που έχει προκύψει από εμπορική συμφωνία του Piaggio group, τότε αναμένεται άμεση αντίδραση από τους Ιταλούς
Η Changjiang έχει παράδοση στην κατασκευή μοτοσυκλετών με side car που προορίζονται για τον κινεζικό στρατό. Μέχρι τώρα βασίζονταν σε κινητήρες boxer 750 κ.εκ., αντίγραφα των Ural και τον Dnepr, οι οποίοι είχαν αντιγράψει τους αντίστοιχους της BMW της δεκαετίας του 50.
Απ’ ότι φαίνεται η εταιρεία σκοπεύει να ανανεώσει την γκάμα της για το 2024 και παρουσίασε μοντέλο με έναν V2 τοποθετημένο εγκάρσια. Ο συγκεκριμένος κινητήρας μοιάζει ξεκάθαρα με αυτόν του εργοστασίου του Mandello del Lario. Έχει ισχύ 52 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 60 Nm στις 4.900 σ.α.λ. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ίδια με αυτά του αερόψυκτου κινητήρα V2 της Moto Guzzi των 744 κ.εκ. με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, που χρησιμοποιήθηκε μέχρι το 2020.
Εκτός από τον κινητήρα, το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και το αλουμινένιο ψαλίδι φαίνεται επίσης να είναι εμπνευσμένα από αυτά του Moto Guzzi V85 TT. Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ Kayaba, με αερανάρτηση για το sidecar. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, με ελαστικά χωρίς σαμπρέλα. Τα φρένα της J.Juan αποτελούνται από ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες και δύο δίσκους μπροστά, που συνδυάζονται με δικάναλο ABS.
Μένει να δούμε πώς θα αντιδράσει ο Όμιλος Piaggio, που έχει οδηγήσει κινέζικες εταιρείες στα δικαστήρια εξαιτίας αντιγραφών σε μοντέλα της. Πριν από μερικά χρόνια στην EICMA η οικονομική αστυνομία παρενέβη για να κατάσχει αντίγραφα Vespa και στην δίκη που ακολούθησε η Piaggio κέρδισε την υπόθεση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.