Νεα Μοντελα

AW 500 N και AW 500 R: Café racer και supersport με πλαίσιο αλουμινίου

Και τον δικύλινδρο κινητήρα της Loncin


21.06.2023

Η AW είναι μία ακόμη κινέζικη μάρκα που έκανε την εμφάνιση της το 2021. Τώρα επανέρχεται με δύο πανέμορφες μοτοσυκλέτες με αξιοσημείωτες τεχνικές λύσεις

Η εταιρεία ανήκει στον επιχειρηματικό όμιλο Hangzhou Weite. Δύο χρόνια μετά την πρώτη της παρουσία AW παρουσίασε ένα modern classic café racer  με σαφής επιρροές στην σχεδίασή τους από τα MV Agusta Super Veloce και Honda Hawk 11 και ένα supersport

AW500R AW500N 5

Όπως πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές, η AW χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα της Loncin, που βασίζεται στον αντίστοιχο 500άρι της Honda. Στην εν λόγω έκδοση έχει ισχύ 48 ίππους, γεγονός εντάσσει τις μοτοσυκλέτες της στην κατηγορία αναβατών με άδεια οδήγησης Α2. Η τελική ταχύτητα των δύο café racer, σύμφωνα με την εταιρεία είναι 180 χλμ/ώρα.

Όμως δεν είναι ο κινητήρας που κάνει τα μοντέλα της AW να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, αλλά το αλουμινέιο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, το αφαιρούμενο υποπλαίσιο και το περίτεχνο ψαλίδι που είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Με αυτόν τον τρόπο η AW περιόρισε το βάρος τους στα 186 κιλά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ δεν ανακοινώνεται, όπως και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι ακόμα γνωστά.

AW500R AW500N 2

Αυτά που γνωρίζουμε είναι πως το μεταξόνιο είναι μόλις 1.375 χλστ. γεγονός που κάνει τις μοτοσυκλέτες ιδιαίτερα ευέλικτες και εύκολες στο χειρισμό. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 17 ίντσες και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.

Τα περιφερειακά εξαρτήματα δείχνουν να είναι ανώτερης ποιότητας. Το ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ που διαθέτει μοχλικό σύστημα, είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Το σύστημα φρένων αποτελείται από δύο δισκόφρενα στο μπροστινό τροχό, με δαγκάνες ακτινικής στήριξης και ένα δισκόφρενο στον πίσω τροχό. Το όμορφο τελικό της εξάτμισης διαθέτει κάλυμμα από ανθρακόνημα.

AW500R AW500N 6

Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μεγάλη οθόνη TFT με δυνάτοτητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με smartphone.

Παραμένει άγνωστο αν τα δύο μοντέλα θα βγουν στην παραγωγή. Αν γίνει κάτι τέτοιο η διάθεσή τους θα ξεκινήσει από την Κίνα και στη συνέχεια ευελπιστούμε να τα δούμε στην Ευρώπη, γιατί πρόκειται αν μη τι άλλο για δύο πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.