Νεα Μοντελα

Honda RS150R: Συνεχίζει ακάθεκτο στις αγορές της Ασίας

Το μεγαλύτερο παπί της Honda


06.06.2023

Μας συστήθηκε ως GTR150 και έγινε ανάρπαστο. Και επειδή είναι αρκετοί αυτοί που το ψάχνουν, καινούργιο ή μεταχειρισμένο, έχουμε νεότερα για την εξέλιξή του


Δεν πρόκειται για εκ βάθρων ανανέωση, αλλά για ένα φρεσκάρισμα. Όπως αναφέρει η Honda Μαλαισίας το RS150R πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Οπότε να σας ενημερώσουμε πως το RS150R προορίζεται μόνο για την ασιατική αγορά. Αυτό ισχύει τώρα… στο μέλλον κανείς δεν ξέρει.

honda rs150r 2023 2

Το super παπί της Honda απέκτησε νέους χρωματικούς συνδυασμούς. Διαθέτει ψηφιακή οθόνη LCD με ένδειξη σχέσης κιβωτίου και στάθμης βενζίνης, ταχύμετρο, στροφόμετρο και τις απαραίτητες λυχνίες ώστε ο αναβάτης να είναι ενήμερος για την κατάσταση του οχήματός του.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο διπλής δοκού, τύπου «διαμάντι. Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαμέτρου 31mm και αμορτισέρ, το οποίο είναι κεντρικά τοποθετημένο. Οι 17 ιντσών πολυάκτινοι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και ντυμένοι με ελαστικά διάστασης 90/80/17 και 120/70/17 για εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τα δισκόφρενα σε αυτήν τη νέα version είναι κυματιστά.

honda rs150r 2023 6

Ο κινητήρας είναι ίδιος με του GTR. Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με 15,4 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 1,3 kgm ροπής. Το βάρος του είναι 119 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 4,5 λίτρα και το ύψος σέλας βρίσκεται στα 786 χλστ. από το έδαφος.

Αυτά από την μακρινή Μαλαισία.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.