Νεα Μοντελα

KTM Enduro 2024: Η εξέλιξη συνεχίζεται

Με στόχο την κορυφή


25.05.2023

Η KTM αποκάλυψε τα enduro του 2024 που είναι ανανεωμένα κατά 95%

Η εξαιρετικά ομαλή απόκριση στο γκάζι και η απαράμιλλη ικανότητα όταν τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά σκληρά, κάνουν τη γκάμα 2-χρονων KTM EXC ακόμη καλύτερη. Η ολοκαίνουργια τεχνολογία Throttle Body Injection, το εκλεπτυσμένο πακέτο ηλεκτρονικών και η θρυλική 2χρονη απόδοση σε όλη τη γκάμα κινητήρων, ανεβάζουν τα μοντέλα EXC 2024 σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Τα δίχρονα του 2024 είναι KTM 150 EXC, KTM 250 EXC και KTM 300 EXC.

514876 MY24 KTM 150 EXC Static Cat B CAT B 02 STATIC

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία από τους αγώνες και εφαρμόζοντας νέες τεχνολογικές λύσεις στους τομείς του πλαισίου και των ηλεκτρονικών τα τετράχρονα μοντέλα του 2024 είναι έτοιμα να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις όλων των αναβατών. Τα τετράχονα του 2024 είναι ΚΤΜ 250 EXC-F, ΚΤΜ 350 EXC-F, KTM 450 EXC-F και KTM 500 EXC-F.

520444 MY24 KTM 450 EXC F EU Front Right EUROPE GLOBAL

Τα highlights της σειράς KTM enduro 2024:

• Ολοκαίνουργιο υδροδιαμορφωμένο πλαίσιο, κομμένο με λέιζερ και συγκολλημένο με ρομπότ
• Ολοκαίνουργιο πιρούνι 48 mm WP XACT κλειστού φυσιγγίου Cartridge, με νέο έμβολο στη μεσαίας βαλβίδα και ρύθμιση χωρίς εργαλεία
• Νέα βαθμονόμηση του αμορτισέρ WP XPLOR PDS, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και απόσβεση και ρύθμιζεται χωρίς εργαλεία
• Ολοκαίνουργιο ελαφρύ υποπλαίσιο που αποτελείται από δύο κομμάτια, κατασκευασμένο από πολυαμίδιο και ενισχυμένο αλουμίνιο
• Τιμονόπλακες νέας σχεδίασης
• Όλα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας ολοκαίνουργιας μονάδας ελέγχου εκτός δρόμου, είναι πλήρως ενσωματωμένα στο υποπλαίσιο
• Νέο πλαστικά που εξελίχθηκαν με τη συμβολή των αναβατών του Red Bull KTM Factory
• Νέας σχεδίασης μπροστινό φτερό με πτερύγια που απωθούν τη λάσπη
• Νέα πορτοκαλί σέλα που αφαιρείται εύκολα
• Νέα διάφανα ρεζερβουάρ από πολυαιθυλένιο (XPE) 8,3 λίτρων (4T) και 8,9 λίτρων (2T)
• Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (OCU) κάτω από την σέλα αντικαθιστά τη χρήση ηλεκτρονικών ασφαλειών και ρελέ
• Δίχρονοι κινητήρες τεχνολογίας Throttle Body Injection για ομαλή και πλήρως ελεγχόμενη δύναμη.
• Ο νέος ηλεκτρονικός έλεγχος καυσαερίων επιτρέπει δύο διαφορετικούς χάρτες κινητήρα, που επιλέγονται μέσω ενός διακόπτη επιλογής (προαιρετικός εξοπλισμός).
• Ο τετράχρονος κινητήρας έχει βελτιωμένο κέντρο βάρους με τον κινητήρα να έχει κλίση 2° προς τα πίσω και να επανατοποθετεί το μπροστινό γρανάζι 3 mm χαμηλότερα (όπως τα μοντέλα SX)
• Η νέα σχεδίαση πλαισίου βοηθά στην εξάλιψη της βύθισης της πίσω ανάρτησης (squat) για βελτιωμένη πρόσφυση
• Στον προεραιτικό εξοπλισμό των τετράχρονων περιλαμβάνεται traction control και λειτουργία quickshifter για πρώτη φορά σε enduro

Όλα τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα από τον Ιούνιο του 2023

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε το Suzuki SUI 125 αποκλειστικά, τουλάχιστον προς το παρόν, για την αγορά της Ταϊβάν
Με σχεδίαση που παραπέμπει στα σύγχρονα adventure της Honda το XRE 300 είναι διαθέσιμο σε αγορές της Λατινικής Αμερικής σε τρεις εκδόσεις, Standard, Rally και Adventure
Το DSR είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις με αερόψυκτο και υγρόψυκτους κινητήρες σε πολύ προσιτές τιμές
Σύμφωνα με πληροφορίες του Due Ruote, η πρώτη ευρωπαϊκή αγορά που θα δραστηριοποιηθεί ο ινδικός κολοσσός θα είναι η ιταλική

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.