Νεα Μοντελα

Ποια είναι τα "παπιά" της Honda που μπορείτε να αποκτήσετε;

Τρία μοντέλα για κάθε γούστο


21.03.2023

H Honda έχει συνδέσει το όνομα της και με τα «παπιά». Συνεχίζοντας την μακρά παράδοση στην κατηγορία διαθέτει στην γκάμα της τρία για όλα τα γούστα

Από το στυλάτο Super Cub, στα πασπαρτού Supra X και Astre Grand, τα «παπιά» της Honda δεν χρειάζονται πολλές συστάσεις. Δίνουν καθημερινά εξετάσεις στον απαιτητικό και σκληρό στίβο της πόλης και υπηρετούν την εύκολη, ασφαλή και οικονομική μετακίνηση.

Δείτε εδώ τις τιμές όλων των "παπιών" της Honda

Super Cub 125: Η αναβίωση ενός θρύλου

Μετά την ευπρόσδεκτη επιστροφή του στους Ευρωπαϊκούς δρόμους το 2018 με τη μορφή του Super Cub 125, το παγκόσμιο best-seller μας ξανασυστήθηκε το 2022 με ένα νέο, ισχυρότερο και πιο αποδοτικό αερόψυκτο κινητήρα. Σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης.

Honda Super Cub 2022 9

Μία νέα σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα SOHC, με ανάλογες ρυθμίσεις ECU εισαγωγής και εξαγωγής, χαρίζει στο Super Cub 125 συμβατότητα με τις προδιαγραφές EURO5. Ο κινητήρας παράγει ελαφρώς υψηλότερη ισχύ, και είναι πιο αποδοτικός, καταναλώνοντας 1,5 lit./100km (WMTC mode). Η ισχύς του συστήματος γεννήτριας-εκκινητή ACG έχει επίσης αυξηθεί.

Το κλασικό στυλ παραμένει ίδιο και τώρα προστίθενται σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη. Οι νέοι συντελεστές σκληρότητας ελατηρίων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση βελτιώνουν την άνεση σε αστικούς δρόμους με ανωμαλίες.

Αποδοτικός και αξιόπιστος, ο νέος αερόψυκτος κινητήρας 124cc του Super Cub 125 συνδυάζει το κάτω τμήμα (με επανασχεδιασμένο στροφαλοθάλαμο) του τρέχοντος C110 της Ιαπωνικής αγοράς με το πάνω τμήμα (διβάλβιδη κυλινδροκεφαλή SOHC) του τελευταίου MSX Grom. Η διάμετρος είναι 50mm, η διαδρομή 63,1mm με λόγο συμπίεσης 10.0:1. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 7.2kW (9,8 Ps) (αύξηση 0,1kW) στις 7.500rpm, με μέγιστη ροπή 10.4Nm στις 6.250rpm.

Honda Super Cub 2022 8

Για καλύτερη εξομάλυνση της ροής αέρα εισαγωγής, το νέο φιλτροκούτι σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα. Είναι μικρότερο και συνδυάζεται με το νέο σωλήνα εισαγωγής και τη βελτιωμένη τοποθέτηση του μπεκ ψεκασμού για καλύτερη οδηγησιμότητα.

Η εξωτερική εμφάνιση του σιγαστήρα – ένα από τα πολλά θρυλικά στοιχεία του Super Cub – παραμένει ίδια ενώ έχει αλλάξει εσωτερικά. Ο προηγούμενος κινητήρας συνεργαζόταν με δύο καταλύτες, αλλά για να επιτευχθεί η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές EURO5, χρησιμοποιείται ένας μονός, νέος και πιο αποδοτικός καταλύτης. Η ECU έχει νέο προγραμματισμό για μεγιστοποίηση των επιδόσεων και της απόδοσης και η ονομαστική ισχύς της Γεννήτριας - Εκκινητή ACG έχει αυξηθεί.

Το κιβώτιο παραμένει 4τάχυτο και – σύμφωνα με την παράδοση του Super Cub – λειτουργεί μέσω αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα συμπλέκτη. Κατά την εκκίνηση από στάση, ο αναβάτης απλά επιλέγει την απαιτούμενη σχέση με τον επιλογέα στο αριστερό πόδι και καθώς ανοίγει το γκάζι, ο συμπλέκτης λειτουργεί αυτόματα. Το ίδιο συμβαίνει και σε κάθε ανέβασμα ή κατέβασμα σχέσης. Ο λόγος τελικής μετάδοσης είναι 2.50 με γρανάζια 14/35. Ένα ελικοειδές πρωτεύον γρανάζι μειώνει το μηχανικό θόρυβο της μετάδοσης.

Ο κινητήρας του Super Cub C125 έχει εξαιρετική κατανάλωση – 1.5lit./100km (66,7km/l) (WMTC mode) προσδίδοντάς του αυτονομία περίπου 250km από το ρεζερβουάρ 3,7 λίτρων.

Δείτε εδώ την δοκιμή του Honda Super Cub 125 2022

Supra X: Το απλό δεν ήταν ποτέ τόσο εντυπωσιακό

Το Supra X είναι η πιο απλή αλλά παράλληλα τόσο σύγχρονη και εντυπωσιακή επιλογή για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη.

Honda Supra X 125 2023 7

Αιχμηρές γωνίες, καμπύλες και εντυπωσιακά γραφικά συνθέτουν τη σύγχρονη εικόνα του. Εξοπλισμένο με δύο δισκόφρενα και σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) παρέχει ομαλό φρενάρισμα με ασφάλεια. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 26 χλστ. και διπλά αμορτισέρ.

Το στενό προφίλ και η εργονομικά σχεδιασμένη σέλα, που απέχει μόλις 780 χλστ. από το έδαφος, ξεκλειδώνει από τον κεντρικό διακόπτη, επιτρέποντας απόλυτο έλεγχο και εύκολους ελιγμούς σε περιβάλλον κίνησης.

Το μοντέρνο αναλογικό κοντέρ συνοδεύεται από ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων και είναι εξαιρετικά ευανάγνωστο και ακριβές.

Honda Supra X 125 2023 1

Το σύγχρονο πρόσωπο του ενισχύουν η παροχή ρεύματος κάτω από τη σέλα, το εμπρός τμήμα με τα χαρακτηριστικά φώτα θέσεως τα οποία προσδίδουν μία αναγνωρίσιμη ιδιαιτερότητα και το πίσω φανάρι με τα φώτα LED.

Το άγκιστρο αποσκευών προσφέρεται για ξεκούραστες και άνετες μετακινήσεις.

Το ανανεωμένο Supra X είναι ο απόλυτος σύμμαχος για τις καθημερινές σου μετακινήσεις με άνεση και ευκολία στη χρήση. Διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ., με ισχύ 9 ίππων.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 3,7 λίτρα. Με κάθε ένα από αυτά διανύει 66,7 χλμ. σύμφωνα με μετρήσεις WMTC).

Astrea Grand: Πολύτιμος συνεργάτης

Σε ένα κόσμο που κινείται γρήγορα, η εξοικονόμηση χρόνου, ενέργειας και χρημάτων βρίσκονται ψηλά στη συνείδηση του σύγχρονου κάτοικου της πόλης.

Honda Astrea Grand 110 1

Η Honda προσφέρει όλα όσα ζητάς και τα συνδυάζει με μοντέρνα σχεδίαση, παροιμιώδη αξιοπιστία και επιδόσεις πέρα από κάθε τι συνηθισμένο. Ταχύτατο, ευέλικτο με επιπλέον δυνατότητες μεταφοράς αποσκευών, το Astrea Grand 110 είναι το ιδανικό μέσο για να αντιμετωπίσεις την κίνηση.

Ο αερόψυκτος κινητήρας των 110κ.εκ. αποδίδει 8,7 hp, τροφοδοτείται από προηγμένο ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI και εκκινεί με μίζα και μανιβέλα. Το ρεζερβουάρ γεμίζει με 4 λίτρα καυσίμου και η κατανάλωση φτάνει στα 59,2 χιλιόμετρα ανά λίτρο.

Honda Astrea Grand 110 5

Στα σημαντικά χαρακτηριστικά του συμπεριλαμβάνονται οι χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών, το σπορ τελικό της εξάτμισης, το προστατευτικό του κινητήρα και το κεντρικό σταντ. Το σύστημα πέδησης με CBS είναι πολύ δυνατό και αποτελείται από δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Το Astrea Grand 110 με ακόμη περισσότερη δύναμη, ιδανική γεωμετρία και απίθανο στιλ, είναι το παπί που θα σε ενθουσιάσει, στη δουλειά και την αναψυχή. Με χαμηλό κόστος λειτουργίας και συντήρησης, άψογη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες και φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία, αποτελεί την ιδανική επιλογή για τους φίλους των παπιών.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.