Νεα Μοντελα

Honda CB 800F: Να μοιάζει σε Bol d’ Or και ας είναι 800 κυβικά

Οι Ιάπωνες πυροδοτούν εκ νέου σενάρια επιστροφής του θρυλικού μοντέλου


16.03.2023

Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine επαναφέρει τα σενάρια επιστροφής ενός σύγχρονου Bol’d Or

Πριν από τρία χρόνια η Honda παρουσίασε ένα πρωτότυπο που έμοιαζε με το θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του 80. Το CB-F βασιζόταν στο CB1000R Neo Sports Cafe αλλά δεν είχε καμία σχέση μαζί του. ο σχεδιασμός του ρεζερβουάρ και της “ουράς”. Η σέλα και ο ολοστρόγγυλος προβολέας. Οι δύο “τενόροι” της κόρνας και το παλιακό σχέδιο της εξάτμισης. Τα old school αυτοκόλλητα. Το μονόμπρατσο ψαλίδι και η TFT οθόνη έδειχναν «ξένα» επάνω του.

Honda CB1000F concept 2020

Στις αρχές του 2023 η Honda πήρε την τελική απόφαση να μην προχωρήσει στην υλοποίηση του project. Οι λόγοι δεν έγιναν γνωστοί, αλλά υποθέτουμε πως στράφηκε στην δικύλινδρη σειρά μοντέλων που χρησιμοποιούν κοινή πλατφόρμα. Africa Twin 1100, NT 1100 και Hawk 11.

Η Honda όμως πάντα διέθετε στην γκάμα της μοτοσυκλέτες με τετρακύλινδρους κινητήρες. Δεν αναφερόμαστε μόνο στο CBR 1000 RR-R Fireblade, αλλά και στα «μεσαία» CB 650R και CBR 650R. Οι γραφίστες του Young Machine «κατασκεύασαν» ψηφιακά ένα naked που ονειρεύονται οι λάτρεις των τετρακύλινδρων πολύ. Το CB 800F δανείζεται την εμφάνιση του concept CB-F του 2020.

Οι Ιάπωνες είναι πάντα καλά ενημερωμένοι και έτσι το CB 800F μπορεί να μην είναι γέννημα της φαντασίας τους, αλλά να βασίζεται σε πληροφορίες εκ των έσω. Αν τελικά δούμε το νέο Bol’d Or θα είναι η απάντηση της Honda στο Katana της Suzuki και στο Z900RS της Kawasaki. Δύο μοντέλα που βασίζονται σε θρύλους του παρελθόντος και βασίζονται σε τετρακύλινδρους κινητήρες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε το Suzuki SUI 125 αποκλειστικά, τουλάχιστον προς το παρόν, για την αγορά της Ταϊβάν
Με σχεδίαση που παραπέμπει στα σύγχρονα adventure της Honda το XRE 300 είναι διαθέσιμο σε αγορές της Λατινικής Αμερικής σε τρεις εκδόσεις, Standard, Rally και Adventure
Το DSR είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις με αερόψυκτο και υγρόψυκτους κινητήρες σε πολύ προσιτές τιμές
Σύμφωνα με πληροφορίες του Due Ruote, η πρώτη ευρωπαϊκή αγορά που θα δραστηριοποιηθεί ο ινδικός κολοσσός θα είναι η ιταλική

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.