10.03.2023
Η δεύτερη απόπειρα της Harley-Davidson να κατασκευάσει entry level μοτοσυκλέτες είναι made in China. Άγνωστο ακόμη αν θα έρθει στην Ευρώπη
Η προηγούμενη, το Street Rod 750 του 2017, κατασκευαζόταν στην Ινδία και δεν αποτέλεσε εμπορική επιτυχία. Το νέο X 350 είναι ένα commuter με σχεδίαση tracker και θυμίζει την θρυλική XR 750.
Ο κινητήρας, ένας σύγχρονος, υδρόψυκτος εν σειρά δικύλινδρος έχει χωρητικότητα 353 κ.εκ. Η ισχύς του είναι 42 ίπποι και η ροπή τους 31 Nm..
Συνδυάζεται με ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και σωληνωτό χαλύβδινο ψαλίδι με ένα αμορτισέρ που εδράζει στο πλάι. Ένα μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι προτιμήθηκε για μπροστινή ανάρτηση και δύο κυματιστοί δίσκοι 260 χιλιοστών με τετραέβολες δαγκάνες αναλαμβάνουν την επιβράδυνση. Πίσω υπάρχει μόνος δίσκο 240 χλστ. Το δικάναλο ABS είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Στις Η.Π.Α. η Harley έχει τη δική της σχολή ασφαλούς οδήγησης και μέχρι στιγμής οι εκπαιδευτές της χρησιμοποιούν το μοντέλο Street 500, που δεν ήρθε στην Ευρώπη. Το νέο δικύλινδρο μοντέλο θα αντικαταστήσει το V2, αλλά δεν θα πωλείται στην Βόρεια Αμερική.
Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον CEO της Harley Zeitz στις αρχές του 2023. Αυτό εξηγεί και την έγκριση τύπου στις ΗΠΑ, στην οποία η έκδοση RA (Riding Academy) είναι μια παραλλαγή του μοντέλου με εξαρτήματα για προστασία από πτώση, με μειωμένη ισχύ 23 ίππων.
Το λανσάρισμα της μικρής Harley ήταν αρχικά προγραμματισμένο για το 2020. Μέχρι τότε είχαμε δει φωτογραφίες με το όνομα του μοντέλου να είναι 338 R ή 353 R. Τελικά τον Ιούνιο του 2020 η επίσημη παρουσίασή του αναβλήθηκε εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.
Το φθινόπωρο του ίδιο έτους διέρρευσαν νέες εικόνες τις αίτησης διπλώματος ευρεσιτεχνίας, οπότε για πρώτη φορά είδαμε την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας.
To Χ 350 θα κατασκευάζεται από την Zhejiang Jisheng Motor Vehicle Co. Ltd, μια κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από τη Harley-Davidson και την Qianjiang.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.