Suzuki Hayabusa 20 χρόνια μετά

1998-2018


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  08.01.2018

Το πρώτο Hayabusa παρουσιάστηκε στα τέλη του 1998 ως μοντέλο 1999 και η ιστορία δείχνει να επαναλαμβάνεται 20 χρόνια μετά

Στην EICMA του περασμένου Νοεμβρίου είδαμε ένα νέο μοντέλο από τη Suzuki, όμως αυτό δεν σημαίνει πως το ιαπωνικό εργοστάσιο κάθεται με «σταυρωμένα χέρια».

Οι πληροφορίες που έρχονται από τη Μ. Βρετανία (bikesocial) οι οποίες αντλούνται από την Ιαπωνία αναφέρουν πως τρία από τα πλέον δημοφιλή sport μοντέλα της Suzuki βρίσκονται υπό εξέλιξη. Ο λόγος για τo Hayabusa, το GSX-R600 και το GSX-R 750, τα οποία πρέπει να ανανεωθούν και λόγω των ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα διατίθενται στις συγκεκριμένες εκδόσεις μέχρι το τέλος του 2018. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, όλοι οι κατασκευαστές για να μπορούν να διαθέτουν στην αγορά μοντέλα που δεν συμμορφώνονται απόλυτα με τις προδιαγραφές θα πρέπει να έχουν καταθέσει επίσημα έγγραφα που θα αποδεικνύουν ανανέωση των εν λόγω μοντέλων.

Suzuki Hayabusa 2019 2

Ας αφήσουμε όμως τα περί προδιαγραφών και ας περάσουμε στο «ζουμί» της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το τι θα γίνει τόσο με τη Hayabusa, όσο και με τα δύο μεσαία supersport της εταιρείας.

Σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους, το βάρος έχει δοθεί στη ριζική ανανέωση του Hayabusa για το οποίο οι φήμες περί turbo δεν ευσταθούν. Αυτό που αναφέρουν οι πληροφορίες είναι πως το νέο μοντέλο θα μοιάζει αρκετά με το concept GSX που πρωτοείδαμε στο Tokyo Motor Show το 2015.

Suzuki Hayabusa 2019 3

Οι εικόνες που βλέπετε είναι ψηφιακά επεξεργασμένες και προέρχονται από το ιαπωνικό περιοδικό Auto-Βy το οποίο βασίστηκε στο concept GSX. O κινητήρας του θα παραμείνει τετρακύλινδρος σε σειρά, αλλά θα είναι εντελώς καινούργιος με τη χωρητικότητά του να αυξάνεται κατά πάσα πιθανότατα στα 1.440 κ.εκ. Εννοείται πως στον εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται όλα τα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά όπως και στο νέο GSX-R 1000, Cornering ABS, traction control αλλά και ημιενεργητικές αναρτήσεις, θα περιλαμβάνονται στο πλούσιο πακέτο.

Τα άλλα δύο μοντέλα πιθανότατα να δεχθούν λιγότερες βελτιώσεις. Σίγουρα θα κληρονομήσουν την εμφάνιση του GSX-R 1000 αλλά και πολλά ηλεκτρονικά από αυτό. Οι κινητήρες τους θα προσαρμόζονται στις προδιαγραφές Euro4 με επεμβάσεις που θα γίνουν στο σύστημα εξαγωγής.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με σχεδιασμό που παραπέμπει απευθείας σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Mission Super Hooligan National Championship (MSHNC), η GP2-890 XX συνδυάζει απόλυτες επιδόσεις με εντυπωσιακή εμφάνιση, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία πίστας
Η EyeLights παρουσιάζει τη Rocket One, με 180 ίππους, αυτονομία 400 χλμ., και ροπή 1.200 Nm
Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι
Σχεδιασμένο για αναβάτες που ζητούν περισσότερα, το ανανεωμένο για το 2025, KTM 890 ADVENTURE R έρχεται να διατηρήσει την κυριαρχία του στην κατηγορία των adventure μεσαίου κυβισμού

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.