Νεα Μοντελα

Royal Enfield: Δύο νέες εκδόσεις βασισμένες στα δικύλινδρα 650

Thunder και Lightning


21.02.2023

Θα είναι περιορισμένης παραγωγής και πρόκειται για παραλλαγές των Continental GT και Interceptor


H Royal Enfield ανακοίνωσε δύο νέες εκδόσεις. Η πρώτη, που βασίζεται στο Continental GT 650, ονομάζεται Thunder. Πρόκειται για café racer που είναι προικισμένο με αξεσουάρ που ενισχύουν τον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα.
Πάνω από τον προβολέα υπάρχει φιμέ, μικρή ζελατίνα, που θα προστατεύει από τον αέρα. Η σέλα είναι μεγαλύτερη με πλούσιο αφρώδες και πιο άνετη στις μακρινές διαδρομές. Για την μεταφορά αποσκευών έχουν τοποθετηθεί «μαλακά» σαμάρια. Έχουν τοποθετηθεί προστατευτικά κάγκελα και ποδιά κινητήρα, bar end καθρέφτες CNC και νέα τάπα λαδιού.

1 Royal Enfield Specials 2023 3

H δεύτερη έκδοση ονομάζεται Lightning και βασίζεται στο roadster Interceptor 650. Νέα και πιο άνετη σέλα, βάσεις και πλαϊνά «σαμάρια», φιμέ ζελατίνα πάνω από τον προβολέα, καθρέφτες CNC, προστατευτικά κάγκελα και ποδιά κινητήρα.

Ο αερο-ελαιόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας των 648 κ.εκ. αποδίδει 47 ίππους στις 7.250 σ.α.λ.. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων.

Ένα συμβατικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις, δύο αμορτισέρ με θάλαμο εκτόνωσης και δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης σε πέντε θέσεις, όλα της Gabriel, συνιστούν το πακέτο των αναρτήσεων. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών με ακτινωτές ζάντες και ελαστικά με διαστάσεις 100/90 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

rear view 1

Τα φρένα προέρχονται από τη θυγατρική της Brembo, Bybre και αποτελούνται από δίσκο 320 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και έναν ακόμη 240 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω.

Οι διαφορές μεταξύ Interceptor και Continental GT έγκεινται στην εργονομία. Clip για το café racer Continental GT, ψηλό τιμόνι με μπάρα για το Interceptor. Λόγω της πιο όρθιας θέσης οδήγησης τα μαρσπιέ αναβάτη είναι τοποθετημένα πιο μπροστά και χαμηλότερα. Τα ρεζερβουάρ των δύο μοτοσυκλετών είναι διαφορετικά, με αυτό του Interceptor να έχει σχήμα «δάκρυ» και να διαθέτει μεγαλύτερη χωρητικότητα κατά 0,8 λίτρα (Continental 12,5 – Interceptor 13,7).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.